דף הבית » מדריך חיפוש תמונות כללי » איך מזהים מקום לפי תמונה במנוע חיפוש: כל מה שחשוב לדעת
איך מזהים מקום לפי תמונה במנוע חיפוש

איך מזהים מקום לפי תמונה במנוע חיפוש: כל מה שחשוב לדעת

רוצה פיתרון מהיר שעובד לבעיה שלך? תשאיר פרטים עכשיו בטופס כאן למטה ומומחה יצור איתך קשר.

למי שמעולם לא השתמש בחיפוש תמונות במנוע חיפוש, זה לא כל כך קשה לעשות. אתה רק צריך למצוא מקום שאתה רוצה לבקר ואז ללחוץ על התמונה של המקום הזה.

על מנת לזהות מקום לפי תמונה במנוע חיפוש, עליך להשתמש בשיטות הבאות: זהה את האות הראשונה של העיר של מדינה או מחוז. לדוגמה, זהה “LA” = LA, “TX” = Tex. וכו’. זהה את השנה והיבשת עבור כל עיר: לדוגמה, זהה “שיקגו 2014” = שיקגו 2014 (ערים באזור זה משתמשות בלוחות שנה שונים). זהה שם שהוא ייחודי למקום: לדוגמה, זהה “Dasani Water City” = Dasani Water City, California (ה למשל, לא ניתן ליצור את “Dasani Water City” בנברסקה.) מצד שני, אם ברצונך לזהות מקום שכבר אינו שם, עליך להשתמש בשיטות הבאות: זיהוי שם למקום (למשל, “עיר הנופש הגדולה של אמריקה” או “לאס וגאס”). זהה כתובת אחרת לעיר (למשל, שדרות לאס וגאס). באופן כללי, שיטות אלה פועלות באותה מידה עם ערים גדולות וקטנות . סוגי תמונות במנועי חיפוש מקומות גדולים יותר. כאשר אתה מחפש מקום באינטרנט, הדבר החשוב ביותר שיש לקחת בחשבון הוא כמה גדול המקום הזה. יש סיכוי גבוה יותר שמקומות גדולים יותר יהיו גלויים בחיפושים של מנועי חיפוש ולכן הם מוצגים ברישומים שלך אם רישומים אלה נכללים בחיפושים בטלפון נייד של אנשים טיפוסיים. כלל האצבע הוא שעיר גדולה יותר תודגש בצורה בולטת יותר בחיפוש מטלפון נייד מאשר ממכשירים אחרים. למשל, אם אתה רוצה כדי לזהות את מיקומו של עסק מסוים, תוכל להשתמש בחיפוש מפות Google Places™ כדי למצוא את כתובת הרחוב המשויכת לאותו עסק. הזנת שם מיקום בצורה קלה, הזן את שם המיקום (למשל, North Point) בחיפוש שלך: הפעל את מכשיר ה-Bluetooth Low Energy שלך! לאחר מכן הזן “Bluetooth Low Energy” או פשוט לחץ על ‘+’: הקש פעם אחת על כל תמונה של מקום כדי להפעיל חיפוש מבוסס מפה. הקש שוב כדי להסתיר אותו.

התמונה היא האלמנט העיקרי המשמש לזיהוי מקום. זה יכול להיות שלט רחוב, בניין, או אפילו פרסומת.

על מנת לגלות מהי התמונה של מקום נתון, חשוב לדעת איך הם קשורים. למשל: האם הם קשורים זה לזה בצורה כלשהי? האם יש קשר ביניהם?

התשובה תלויה במקור התמונה והאם היא שונתה או לא. אם זה לא שונה אז אתה יכול להשתמש ב-Google Image Search כדי לברר אם יש תמונות דומות מבחינת המראה והמיקום. אם הוא השתנה, תצטרך להשתמש בתכונת החיפוש של גוגל (או בכלי דומה אחר) ולהזין ידנית את השאילתה שלך עבור המיקום המתאים. . במקרים בודדים תצטרך להשתמש במקורות אחרים כגון OpenStreetMap או Wikidata, אבל זה בעצם אומר להשתמש במשהו כמו מפות גוגל. תמונה של מקום מיוצגת בדרך כלל כנקודה (או “פוליליין”), אם כי עבור שטחים גדולים היא תוצג על ידי קווים. הסיבה לכך היא שתמונות מורכבות מקווים ומצולעים הם נקודות עם אורך צלעות גדול מאחד, כך שבפועל ניתן לתאר את השטח רק על ידי נקודות גדולות יותר בעלות פירוט רב יותר

להלן ארבע דרכים לבצע חיפוש תמונות הפוך בגוגל:

1. העלה את התמונה. אם אתה יכול לשמור את התמונה במחשב שלך, העלה אותה לתיבת החיפוש על ידי לחיצה על סמל המצלמה, ולאחר מכן בחירה ב”העלה תמונה” ו”בחר קובץ”.

2. גרור ושחרר. אם אתה משתמש בדפדפן Chrome, לחץ על התמונה שברצונך לחפש ובחזק את לחצן העכבר, גרור את התמונה לתיבת החיפוש.

3. כתובת URL של תמונה (כתובת). אם אינך יכול לשמור תמונה במחשב שלך, לחץ עליה באמצעות לחצן העכבר הימני ובחר “העתק כתובת תמונה”. לאחר מכן תוכל להדביק את כתובת האתר בתיבת החיפוש.

4. הורד את התוסף. בכרום ובפיירפוקס ניתן להוריד תוסף חיפוש תמונות עבור גוגל. לאחר מכן, לחץ לחיצה ימנית על תמונה ובחר “חפש תמונה בגוגל”. כרטיסייה חדשה תיפתח עם התוצאות.

google lens

Google Lens היא אפליקציית מצלמה שפותחה על ידי גוגל. זה מאפשר למשתמשים לצלם תמונות וסרטונים באמצעות הסמארטפונים שלהם ולשתף אותם עם אחרים.

 

 

צרו איתנו קשר

רוצה פיתרון מהיר שעובד לבעיה שלך? תשאיר פרטים עכשיו בטופס כאן למטה ומומחה יצור איתך קשר.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן