דף הבית » מדריך חיפוש תמונות כללי » כמה דברים שלא ידעתם עליהם: איך לבצע חיפוש בגוגל לפי תמונה
איך עושים חיפוש בגוגל לפי תמונה

כמה דברים שלא ידעתם עליהם: איך לבצע חיפוש בגוגל לפי תמונה

רוצה פיתרון מהיר שעובד לבעיה שלך? תשאיר פרטים עכשיו בטופס כאן למטה ומומחה יצור איתך קשר.

איך לבצע חיפוש בגוגל לפי תמונה הופך להיות יותר ויותר חשוב.

חיפוש התמונות הוא אחד ממנועי החיפוש הנפוצים ביותר בעולם. גוגל הקלה על כולם לבצע חיפוש תמונות מהיר באמצעות שירות חיפוש התמונות שלה.

גוגל מחפשת תמונות על סמך מגוון גורמים, כולל מילות מפתח, טקסט בשאילתת חיפוש התמונות ומטא נתונים. חיפוש תמונות בגוגל קל מאוד לשימוש.

כך מגדירים את מנוע חיפוש התמונות של גוגל: השלב הראשון הוא הרשמה ב-Google Images. זה נקרא חיפוש תמונות והוא מאפשר לך להזין את שאילתת החיפוש שלך כדי להתחיל חיפוש תמונות. חיפוש תמונות יכול לשמש כאמצעי למציאת תמונות גנריות (כגון , פרחים, חתלתולים) או תמונות ספציפיות (למשל, מכוניות, מטוסים). ישנם שני סוגים של חיפוש תמונות:

1. חיפוש לפי תמונה זהו הסוג הנפוץ ביותר של חיפוש תמונות. תמונות יופיעו כתמונה ממוזערת. לאחר מכן תוכל להוסיף טקסט לתוצאות החיפוש באמצעות תגיות בצורת מילות מפתח או ביטויים. התוצאה היא רשימה מאורגנת עם קישורים למידע על כל התמונות התואמות את השאילתה שלך. כאשר תלחץ על קישור כלשהו לתמונה, הוא יציג את התמונה בגודל מלא , עם כיתובים בצורה של תיאור, מילות מפתח ופרטי תג. טקסט התיאור גדול יותר מהתמונה הממוזערת וקישורים לתמונות אחרות התואמות לשאילתת החיפוש שלך. לחץ על כפתור “מידע נוסף” כדי לקבל מידע נוסף על כל תמונה שלחצת עליה.

2. חיפוש תמונות זה לא נפוץ כמו ניתן לארגן את תוצאות החיפוש לפי תאריך, כותרת או מילות מפתח (שיכולות להיות כלליות או ספציפיות כפי שתרצו) והאם הן פעילות (כלומר לחצו עליהם) או לא (כלומר פורסמו). תוכל גם לראות את התצוגה המקדימה בגודל מלא של תמונות לפני שתפרסם אותן על ידי חיפוש מילות מפתח כגון “חמוד” או “חיה”.

3. חיפוש תמונות שימושי גם אם אתה רוצה להסתכל על כותרת תמונה ספציפית בלבד ולא רוצה לחפש בכל התמונות בתיקייה/אלבום תמונות שמתויגות עם סט תגים מסוים.

גוגל תמונות

Google Images הוא אוסף גדול של תמונות הזמינות באופן ציבורי באינטרנט. זהו משאב שימושי למציאת תמונות עבור התוכן שלך. ויכול לחסוך לך זמן. יש לו גם יתרון נוסף שהוא חינמי וקל מאוד לשימוש. קטגוריות Google היא קבוצה של קטגוריות בתמונות Google שקשורות לתמונה עצמה, לא לתוכן שלה (כמו תמונות כריכת ספר). קטגוריות אלו מגיעות מאתר מאגר הידע של גוגל, אך הן תמונות ציבוריות. המשמעות היא שאם תעלה תמונה משלך או תמונה מספקית האחסון שלך, המשתמשים יוכלו למצוא אותה ולהציב עליה הערה לשימוש עצמי.

הוא פותח לראשונה על ידי גוגל בשנת 2004. השירות הורחב כך שיכלול מסדי נתונים רבים אחרים של תמונות, כגון Flickr, Imgur, Picasa ו-Picasa Web Albums. . ניתן לעיין בתמונות ולהוריד אותן בפורמטים באיכות גבוהה כגון JPEG, TIFF ו-GIF. השירות היה חלק מהמוצר הראשי של גוגל מאז גרסה 1.1 ב-2004, אך היה זמין בעבר החל מגרסה 1.0 ב-2001. מיליוני אנשים משתמשים ב-Google Images מדי יום כדי לחפש תמונות וקבצים אחרים המאוחסנים באינטרנט או באופן מקומי במחשב שלהם.

 

צרו איתנו קשר

רוצה פיתרון מהיר שעובד לבעיה שלך? תשאיר פרטים עכשיו בטופס כאן למטה ומומחה יצור איתך קשר.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן