דף הבית » מדריך חיפוש תמונות כללי » חיפוש לפי אפליקציית תמונה: טיפים חשובים ומקוריים
אפליקציה חיפוש לפי תמונה

חיפוש לפי אפליקציית תמונה: טיפים חשובים ומקוריים

רוצה פיתרון מהיר שעובד לבעיה שלך? תשאיר פרטים עכשיו בטופס כאן למטה ומומחה יצור איתך קשר.

חיפוש תמונות הוא אחת הדרכים הפופולריות ביותר למצוא תוכן רלוונטי. עם זאת, זה הפך ליותר ויותר נפוץ לראות אנשים משתמשים במנועי חיפוש תמונות כמו Google Images בעבודתם היומיומית.

בעזרת חיפוש תמונות, המשתמש יכול למצוא במהירות ובקלות תמונות התואמות למילת מפתח או לנושא ספציפי. זה גם קל למשתמש לראות אילו תמונות דומות לתמונה שלו, ואילו תמונות רלוונטיות לחייו העסקיים או האישיים.

מנוע חיפוש התמונות יכול גם לשפר את השימושיות של האתר; רוב מנועי חיפוש התמונות כגון Google Images, Flickr ו-Imgur מספקים תמונה ממוזערת של כל תמונה שהם מציגים למשתמשים. בהשוואה לחיפוש טקסט מסורתי וחיפוש מילות מפתח, “חיפוש תמונות” מהיר הרבה יותר. הסיבה לכך היא שתמונות מאוחסנות בפורמט אחר – JPEG. ההבדל בין איך שתי תמונות שונות בגודל ובצבע מקל על מציאת תמונה שתואמת למה שאתה מחפש במעט מאוד מאמץ .

• מצורף דוא”ל: תכונה חדשה זו מאפשרת למשווקים לשתף תמונות עם הלקוחות והלקוחות שלהם בפורמט קל לשימוש, גרור ושחרר דוא”ל. פשוט העלה את התמונה שלך ושלח הודעה קופצת עם התמונה המצורפת ללקוחות או ללקוחות שלך. אם הם לוחצים על החלון הקופץ, הם יועברו לאתר שלך שם תוכל להוריד את התמונה בקלות על ידי לחיצה על “הורד”. הנמען יקבל אימייל עם קישור בו יוכל להוריד אותו מיד. זֶה היא דרך מצוינת להציג את שם החברה שלך ולהגדיל את התנועה לאתר שלך.

• גדלי תמונה מותאמים אישית: למשווקים קל להעלות תמונות משלהם, אבל זה יכול לקחת זמן. על ידי שימוש בתכונה “גודל תמונה מותאם אישית”, תוכל לשנות את גודל התמונה למעלה או למטה לפי הצורך. זה מקל בהרבה על המשתמשים להציג תמונות בגודל מותאם אישית ולא לדרוש הורדה של גודל קובץ נוסף בכל פעם שהם לוחצים על אחת מהמודעות שלך (באותו אתר ). החיסרון היחיד הוא שגודל הקובץ יקטן מעט כדי לצמצם את זמני ההורדה. היתרונות של שימוש ב”גודל תמונה מותאם אישית” תלויים בתמונה שאתה מעלה, אבל אם אתה יכול ליצור תמונה מותאמת אישית (מה שאפשר עם התוכנה שלנו) אז אתה לפני המשחק.

10 האפליקציות הטובות ביותר לחיפוש תמונות הפוך לאייפון ולאנדרואיד:

1. CamFind ·

2. Google Lens ·

3. Veracity ·

4. Reverse Image Search App ·

5. Direct Image Search on Google ·

6. Photo Sherlock

7. Reverse photos image search

8. Baidu Image search

9. TinEye Reverse Image Search

10. Yandex

 

CamFind ·

CamFind הוא אתר מדיה חברתית שעוזר לאנשים למצוא את המצלמה הטובה ביותר עבורם. זה מאפשר למשתמשים להעלות תמונות וקטעי וידאו ולאחר מכן להשוות אותם עם מצלמות אחרות כדי למצוא את המתאימה ביותר לצרכיהם.

Google Lens

Google Lens היא טכנולוגיה חדשה המאפשרת למשתמשים לצלם תמונות וסרטונים עם הטלפון החכם שלהם. הוא שימש למגוון רחב של יישומים כולל קריאת מפות, צילום תמונות ואפילו תרגום טקסט לשפות אחרות. הוא משתמש בלמידת מכונה כדי להבין את ההקשר של כל תמונה, מה שהופך אותה לכלי מצוין למציאת תוכן ייחודי בתמונות.

Veracity

Veracity היא אפליקציית מנוע חיפוש ויזואלית אינטואיטיבית עבור משתמשי אייפון. זה מאפשר לך לבחור תמונות מגליל המצלמה או ספריית התמונות שלך, בנוסף הוא יכול לקשר לחשבון Dropbox שלך.

Reverse Image Search App

אפליקציית חיפוש תמונות הפוך היא טכנולוגיה חדשה המאפשרת למשתמשים לחפש תמונות של כל תמונה נתונה דרך הטלפון שלהם באינטרנט. טכנולוגיה זו אינה מוגבלת רק לאינטרנט אלא ניתנת לשימוש במגוון רחב של יישומים.

Direct Image Search on Google

אתה יכול להשתמש בחיפוש התמונות הישיר של גוגל בספארי או בכרום, אבל זה קצת מסובך. עליך לבקש מאתר שולחן העבודה כדי להמשיך בחיפוש. בצע את השלבים הבאים כדי להשתמש בפונקציית חיפוש התמונות ההפוכה של Google במכשירים ניידים:

1. פתח את אתר Google Images בדפדפן שלך.

2. עבור Safari ב-iOS, הקש על כפתור aA בפינה השמאלית העליונה. בחר

3. בקש אתר שולחן עבודה מהתפריט. אם אתה משתמש ב-Chrome ב-iOS, הקש על סמל השיתוף בפינה השמאלית העליונה של המסך וגלול מטה אל Request Site Desktop ברשימה.

4. עבור Chrome ב-Android, הקש על לחצן תפריט שלוש הנקודות בפינה השמאלית העליונה וסמן את תיבת האתר בשולחן העבודה.

5. הקש על סמל המצלמה המופיע בעמוד.

כעת אתה יכול לבחור להעלות תמונה או להדביק כתובת אתר, בדיוק כפי שהיית עושה בשולחן העבודה שלך

Photo Sherlock

Photo Sherlock היא תוכנה המאפשרת ליצור ולשתף תמונות באיכות גבוהה וברזולוציה גבוהה תוך דקות ספורות. זה מושלם עבור צלמים, מעצבים וכל מי שצריך ליצור תמונו יפות במהירות.

Reverse photos image search

חיפוש תמונות הפוך הוא אחד הסוגים הפופולריים ביותר של חיפוש תמונות. יש לזה פוטנציאל עצום לעזור לאנשים למצוא תמונות שהם מחפשים.

Baidu Image search

חיפוש תמונות הוא אחד השירותים הפופולריים ביותר בעולם. זה הפך להיות מצרך עבור אנשים רבים. הוא משמש למציאת מידע על מוצרים, שירותים ודברים אחרים. חיפוש תמונות הוא אחד ממנועי החיפוש הפופולריים והנפוצים ביותר באינטרנט. זהו גם אחד השירותים המנוצלים ביותר בבאידו, מנוע החיפוש הסיני. חיפוש תמונות הוא כלי חזק מאוד שניתן להשתמש בו כדי למצוא כל דבר, החל מתמונות ועד סרטונים, מוזיקה ומאמרי חדשות. חיפוש תמונות של Baidu הוא אחד ממנועי חיפוש התמונות הפופולריים ביותר. זה קיים כבר הרבה זמן והוא נמצא בשימוש על ידי מיליוני אנשים בכל רחבי העולם.

TinEye Reverse Image Search

TinEye הוא מנוע חיפוש המאפשר למשתמשים לחפש תמונות על סמך מילות מפתח, כגון “כלב”, “חתול”, “סוס” או אפילו מונחים ספציפיים יותר, כמו “חתול שחור ולבן”. זהו כלי נהדר מכיוון שניתן להשתמש בו באתר האינטרנט שלך וגם באתרים אחרים. ניתן להשתמש בו כדי למצוא תמונות שנראות דומות לתוכן שלך וגם לזהות תמונות שהעלית לספריית התמונות שלך.

חיפושי התמונות נעשים באמצעות אלגוריתם אשר מאומן עם נתוני התמונה ממסד הנתונים של TinEye. האלגוריתם משתמש בנתונים אלה ובקלט של המשתמש ליצירת תוצאות חיפוש משלו. מאמר זה יראה כיצד TinEye עובד בפירוט, כך שתוכל להבין כיצד הוא עובד ומה הוא עושה טוב יותר מכל אתר אחר בחוץ.

Yandex

Yandex, היא חברת מנועי חיפוש שקיימת מאז 1996. היא חברת האינטרנט הרוסית הגדולה ביותר ויש לה למעלה מ-500 מיליון משתמשים פעילים.

Yandex מאפשרת למשתמשים שלה לחפש מידע באינטרנט. המשמעות היא שהם יכולים למצוא מידע מכל סוג ובכל זמן. הם מספקים כל מיני שירותים: חדשות, סרטונים, תמונות, מוזיקה וביקורות קניות וכו’.

 

צרו איתנו קשר

רוצה פיתרון מהיר שעובד לבעיה שלך? תשאיר פרטים עכשיו בטופס כאן למטה ומומחה יצור איתך קשר.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן