דף הבית » מדריך חיפוש תמונות כללי » כל המידע על: חיפוש בגוגל לפי תמונה
גוגול חיפוש לפי תמונה

כל המידע על: חיפוש בגוגל לפי תמונה

רוצה פיתרון מהיר שעובד לבעיה שלך? תשאיר פרטים עכשיו בטופס כאן למטה ומומחה יצור איתך קשר.

גוגל הוא מנוע החיפוש הפופולרי ביותר בעולם. אם אתה לא משתמש בו, אתה צריך להיות.קשה למצוא תמונה הגונה של חפץ. שימוש בבינה מלאכותית ליצירת תמונות היא אחת הדרכים לוודא שהתמונה שאתה צריך נמצאת שם. גוגל עובדת על חיפוש תמונות כבר זמן רב. הם פיתחו מספר אלגוריתמים שונים שיכולים לעזור לאנשים למצוא תמונות בחיפושים שלהם.

מנועי החיפוש מציעים חיפוש תמונות מאז תחילת ההיסטוריה האנושית. ללא חיפוש תמונות, לא נוכל למצוא תמונה של גיבור הספורט האהוב עלינו או תמונה של שקיעה.

כך תוכל לבצע חיפוש לפי תמונה בגוגל:

1. בטלפון אנדרואיד שלך, עבור אל Google app Google app או Chrome אפליקציית Chrome .

2. כנסו לאתר עם התמונה.

3. גע והחזק בתמונה.

4. הקש על חפש תמונה עם Google Lens.

5. כדי לחפש אובייקט בתמונה, אם זמין על האובייקט, הקש על בחר .

6. כדי לחפש חלק מתמונה, הקש על בחר אזור תמונה ולאחר מכן גרור את פינות התיבה סביב הבחירה שלך.

7. בתחתית, גלול כדי למצוא תוצאות חיפוש קשורות.

image.google.com android

ה-image.google.com אנדרואיד הוא מנוע חיפוש המאפשר לך למצוא את התמונות של הדברים האהובים עליך מגוגל. כדי להבין טוב יותר את פלטפורמת חיפוש התמונות של גוגל, עלינו לדעת כיצד היא פועלת וכיצד משתמשים בה. חיפוש תמונות בגוגל הוא אחד ממנועי החיפוש הפופולריים והנפוצים ביותר בעולם. למעשה, גוגל מחזיקה ביותר מ-20% מהחיפושים בנייד.

גוגל השיקה אפליקציה חדשה לנייד בשם Android Pay המאפשרת למשתמשים לשלם עבור סחורות ושירותים באמצעות הטלפונים הניידים שלהם.

זה די מעניין לראות כיצד גוגל החליטה להשתמש במנוע חיפוש תמונות משלה כאמצעי תשלום חלופי. זה לא רק מהלך טוב אלא גם מראה שהחברה רוצה להיות בחזית הטכנולוגיה ולא להסתמך רק על חברות אחרות שיספקו לה פיצ’רים חדשים.

google photo search

הרבה אנשים משתמשים בחיפוש התמונות של גוגל כדי למצוא תמונות, אבל הם לא יודעים שיש הרבה דרכים אחרות לחפש תמונות. . חפש את ההבדלים בין תמונות וסרטונים. אם אתה רוצה לחפש תמונה, אבל אתה לא בטוח מהי, השתמש בתכונת חיפוש הווידאו. לדוגמה, אם אתה מחפש תמונה של חוף ים בעיר הולדתך (ואתה יודע שהיא צולמה עם מצלמת Canon או משהו כזה), פשוט לחץ על חיפוש תמונות או חיפוש תמונות בחיפוש תמונות בגוגל והקלד “חוף” לתוך שורת ה-URL בחלק העליון של הדפדפן שלך. אתה תראה את כל אלה תמונות, כמו גם תמונה ממוזערת של וידאו. תוצאות החיפוש של הסרטון יכללו קישור לסרטון המקורי עם הסמל @ לפניו.

 

צרו איתנו קשר

רוצה פיתרון מהיר שעובד לבעיה שלך? תשאיר פרטים עכשיו בטופס כאן למטה ומומחה יצור איתך קשר.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן