דף הבית » חיפוש תמונות בטלפון נייד » חיפוש בגוגל לפי תמונה באמצעות אנדרואיד: טיפים חשובים ומקוריים
גוגל חיפוש לפי תמונה דרך אנדרואיד

חיפוש בגוגל לפי תמונה באמצעות אנדרואיד: טיפים חשובים ומקוריים

רוצה פיתרון מהיר שעובד לבעיה שלך? תשאיר פרטים עכשיו בטופס כאן למטה ומומחה יצור איתך קשר.

הצגת תכונת החיפוש לפי תמונה במערכת ההפעלה הסלולרית אנדרואיד של גוגל זכתה להצלחה גדולה. הוא זמין כעת ביותר ממיליארד מכשירים ומספר החיפושים גדל מדי יום. . כמה מהשאלות הנפוצות ביותר שאנו מקבלים בנוגע לחיפוש התמונות של גוגל הן: כיצד להשתמש בו? מה ההבדל בין חיפוש תמונות למפת תמונה? מה אני יכול לעשות עם תמונה ברזולוציה נמוכה (תמונות או תמונות)? כיצד להשתמש בתכונת חיפוש התמונות של גוגל לאנדרואיד בסמארטפון או בטאבלט: איך זה עובד, מה זה עושה? מדריך זה יעזור לך להבין כיצד להשתמש בתכונת חיפוש התמונות של גוגל בסמארטפון או בטאבלט.

בצע את השלבים הבאים כדי לחפש לפי תמונה:

1. בטלפון Android שלך, פתח את Google app Google app.

2. בתחתית, הקש על גלה.

3. בשורת החיפוש, הקש על Google Lens Google Lens.

4. צלם או העלה תמונה לשימוש עבור החיפוש שלך:

5. כדי לצלם תמונה: הצבע על אובייקט באמצעות המצלמה והקש על חיפוש.

6. כדי להעלות תמונה קיימת: הקש על גלריית בורר התמונות ובחר תמונה.

8. בחר את האזור שבו ברצונך להשתמש עבור החיפוש שלך:

9. השתמש באובייקט בתמונה: אם זמין, על האובייקט, הקש על בחר .

10. השתמש בחלק מתמונה: הקש על בחר אזור תמונה ולאחר מכן גרור את פינות התיבה סביב הבחירה שלך.

11. בתחתית, גלול כדי למצוא את תוצאות החיפוש שלך.

מחיקת היסטוריית חיפוש

אם אי פעם ניסית למחוק את היסטוריית החיפושים שלך מגוגל, אולי היית מתוסכל מהעובדה שזה פשוט לא עובד. ובכן, יש לך מזל כי עכשיו יש דרך למחוק את היסטוריית החיפושים שלך מגוגל. . הלחצן החדש “הסר חיפושים” נוסף בפינה השמאלית העליונה של דף תוצאות החיפוש שלך. לחיצה עליו תציג רשימה של פעילות החיפוש הקודמת שלך ותאפשר לך למחוק פריטים בודדים מההיסטוריה שלך, או את כולם. כאשר אתה לוחץ על “הסר חיפוש” כל הפריט מוסר מהשרתים של גוגל, כך שאם אתה משתמש בזה זמן מה, ייתכן שייקח קצת זמן עד שגם גוגל תשלים את התהליך.

חיפושים אחרונים בגוגל

חיפושי גוגל הם אחד ממנועי החיפוש הפופולריים ביותר מזה שנים. עכשיו, זה לא רק למצוא את מה שאתה מחפש, אלא גם לוודא שלא תפספס שום מידע חשוב. הזינוק האחרון של החיפושים בגוגל מבהיר שאנשים משתמשים במנוע החיפוש כדי למצוא מידע, והמידע שהם מחפשים לרוב אינו מה שהם ציפו.

גוגל מקלה על אנשים למצוא מידע על כל דבר. החיפוש בגוגל הוא המקור הגדול ביותר לתנועה מקוונת. החיפושים הפופולריים ביותר הם: “איך להשיג חברה”, “איך להיכנס ליוגה”, “איך להיות עשיר, איך להתפרסם, איך להתעשר”, ועוד רבים. גוגל הוא האתר המבוקש ביותר באינטרנט. עם זאת, לא כל החיפושים הם אינפורמטיביים ומועילים. יש אנשים שמחפשים “איך” או מונחים דומים כמו “מצא עבודה”, או שמחפשים דברים כמו הביטוי “מילה שגויה”, כנראה מחפשים מידע שיכול לשמש הצדקה.

 

צרו איתנו קשר

רוצה פיתרון מהיר שעובד לבעיה שלך? תשאיר פרטים עכשיו בטופס כאן למטה ומומחה יצור איתך קשר.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן