דף הבית » מדריך חיפוש תמונות כללי » הנה משהו שלא ידעת עליו: חפש בגוגל לפי התמונה שלי
גוגל חיפוש לפי תמונה שלי

הנה משהו שלא ידעת עליו: חפש בגוגל לפי התמונה שלי

רוצה פיתרון מהיר שעובד לבעיה שלך? תשאיר פרטים עכשיו בטופס כאן למטה ומומחה יצור איתך קשר.

גוגל הוא אחד ממנועי החיפוש החזקים בעולם. כדי להצליח בשיווק מקוון, אתה צריך להשתמש בו. בזמן חיפוש אחר משהו באינטרנט, אנחנו בדרך כלל משתמשים במנוע חיפוש כמו גוגל או בינג כדי למצוא את המידע שאנחנו מחפשים. אבל כאשר אתה רוצה למצוא את התמונה שלך בגוגל, אתה צריך ללחוץ על האפשרות “חפש לפי תמונה”.

הבעיה היא שאין דרך לראות את התמונה שלך בתוצאת חיפוש מבלי ללחוץ עליה. זה יהיה נחמד אם גוגל תוכל לעשות זאת באופן אוטומטי, אבל זה לא נראה אפשרי בכלל.

בצע את השלבים הבאים כדי לחפש לפי תמונה:

1. בטלפון Android שלך, פתח את Google app Google app.

2. בתחתית, הקש על גלה.

3. בשורת החיפוש, הקש על Google Lens Google Lens.

4. צלם או העלה תמונה לשימוש עבור החיפוש שלך:

5. כדי לצלם תמונה: הצבע על אובייקט באמצעות המצלמה והקש על חיפוש.

6. כדי להעלות תמונה קיימת: הקש על גלריית בורר התמונות ובחר תמונה.

8. בחר את האזור שבו ברצונך להשתמש עבור החיפוש שלך:

9. השתמש באובייקט בתמונה: אם זמין, על האובייקט, הקש על בחר .

10. השתמש בחלק מתמונה: הקש על בחר אזור תמונה ולאחר מכן גרור את פינות התיבה סביב הבחירה שלך.

11. בתחתית, גלול כדי למצוא את תוצאות החיפוש שלך.

מצלמת גוגל

המצלמה של גוגל היא פריט חובה לכל מי שרוצה לצלם תמונה או סרטון. המצלמה כל כך פופולרית שיש לה אפליקציה משלה המאפשרת למשתמשים לצלם תמונות וסרטונים ישירות מהסמארטפונים שלהם. מצלמת גוגל היא מוצר חדש ומהפכני של גוגל. זה מאפשר למשתמשים לצלם תמונות וסרטונים רק עם הטלפון החכם שלהם. זוהי דרך מצוינת ללכוד רגעים מהנים, אבל יש לה גם כמה השלכות רציניות על צלמים וצלמי וידאו. היא קיימת בשוק מאז 2010. במאמר זה, נדון בכמה מתכונות המצלמה והיישומים שלה בתעשיות שונות.

google scanner

סורק גוגל הוא כלי מקוון חינמי המאפשר לך לסרוק את המסמכים שלך ולגלות במה הם עוסקים. זו גם דרך מצוינת לקבל רעיונות לפרויקט הבא שלך. . יש לו ממשק פשוט וישיר המאפשר לך לסרוק את המסמכים שלך שורה אחת בכל פעם. הממשק שלו די קל לשימוש, והוא סורק אוטומטית. אתה יכול לצפות בתצוגה מקדימה של המסמך הסרוק שלך לפני שאתה מעלה אותו כדי שתדע איך הוא ייראה בהדפסה. כל אחד יכול להשתמש בסורק בחינם, אבל אם אתה רוצה לחסוך כסף אז יש תוכניות בתשלום שמגיעות עם מספר תכונות שימושיות כמו יכולת חיפוש מילים.

זהו כלי שעוזר למשתמשים למצוא את התוכן שהם צריכים. הוא סורק את האינטרנט לאיתור מילות מפתח ומספק רשימה של דפים התואמים למילות המפתח הללו. . “זה כלי שיכול לעזור לאנשים להרכיב מחדש את מה שהם חשבו שהופרדו”, אמרה דבורה ליבנס, שעבדה על הפרויקט במשך יותר משנה. “אבל ללא ידיעתך, זה עשוי לשמש כדי לעשות משהו שאתה לא רוצה שזה יעשה.” הכלי עדיין בשלבי פיתוח מוקדמים מאוד. Libbans עדיין לא בדקה את הפונקציונליות ואין לה תוכנית לשווק אותה.

 

צרו איתנו קשר

רוצה פיתרון מהיר שעובד לבעיה שלך? תשאיר פרטים עכשיו בטופס כאן למטה ומומחה יצור איתך קשר.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן