דף הבית » מדריך חיפוש תמונות כללי » כמה דברים שלא ידעתם עליהם: חפשו באינסטגרם לפי תמונה
חיפוש אינסטגרם לפי תמונה

כמה דברים שלא ידעתם עליהם: חפשו באינסטגרם לפי תמונה

רוצה פיתרון מהיר שעובד לבעיה שלך? תשאיר פרטים עכשיו בטופס כאן למטה ומומחה יצור איתך קשר.

פוש תמונות באינסטגרם היא פעילות פופולרית מאוד. זוהי אחת מפלטפורמות המדיה החברתית הנפוצות ביותר והיא גם אחת הפעילויות המבוקשות ביותר בעולם.

הסיבה שבגללה אנשים מחפשים תמונות באינסטגרם קשורה לעובדה שהן מעניינות ויפות. זו אחת הסיבות שבגללן אנו משתמשים באינסטגרם כפלטפורמה לשיתוף תמונות, סרטונים ותוכן אחר ברשתות חברתיות כבר יותר מעשור.

יש אנשים שמשתמשים באינסטגרם כפלטפורמה לשיתוף תמונות שלהם, יש אנשים שמשתמשים בו כדי לחלוק את המחשבות או הרעיונות שלהם או אפילו סתם כדי להסתכל על תמונות יפות שצולמו על ידי אחרים. יש אנשים שפשוט אוהבים להסתכל על תמונות יפות ויש אחרים שמשתמשים בזה כהזדמנות לבטא את היצירתיות שלהם או לבטא את עצמם באמצעות צילום. בכל מקרה, משתמשים רוצים שהתמונות שלהם יהיו מעניינות והם רוצים אותן מהר – אז הם מחפשים אותן באינסטגרם כדי למצוא חדשות שעשויות להיות מספיק מעניינות או מעוררות השראה כדי ליצור

אין חיפוש תמונות הפוך באינסטגרם, אז אתה צריך לפתוח את Google או Microsoft Bing.

1. לחץ על סמל המצלמה בתיבת החיפוש של Google.

2. ספק תמונה: שים כתובת URL או העלה ממחשב.

3. לחץ על חפש לפי תמונה.

אפליקציה לזיהוי תמונות

אפליקציית זיהוי תמונות היא תוכנה המאפשרת לך להשתמש במצלמת המכשיר הנייד שלך כדי לזהות תמונות וטקסט. הוא משמש עסקים, גדולים וקטנים כאחד, כדי לשפר את חווית הלקוח שלהם ולהגדיל את המכירות.

כשזה מגיע לזיהוי תמונות, יש הרבה אפשרויות. ישנן הגישות המסורתיות כמו Computer Vision ו-Deep Learning. יש גם גישות ידניות כמו אלה המשמשות בריטוש תמונות או עיבוד תמונה.

אפליקציות זיהוי תמונות משמשות להרבה דברים. לדוגמה, הם משמשים במערכות אבטחה לאיתור וזיהוי אנשים שצולמו. הם משמשים גם ביישומים רפואיים לזיהוי חולים ומחלותיהם.

הנה כמה יישומים לזיהוי תמונות:

1. Google Lens.

2. AIPoly Vision.

3. Cam Find.

4. BioID.

5. TapTap See.

6. Google Reverse Image.

7. ScreenShop.

8. Flow Powered by Amazon.

Yandex

ל-Yandex טווח הגעה גדול מאוד והוא אחד ממנועי החיפוש הפופולריים ביותר ברוסיה. היא פיתחה אלגוריתם מאוד מתוחכם שיכול לנתח את התוכן של כל אתר ולחלץ ממנו מידע שימושי. כתוצאה מכך, הוא יכול ליצור תוכן רלוונטי לכל נושא או נישה.

Yandex הוא מנוע חיפוש שהפך לחלק מחיינו. אבל החברה גדלה במהירות וכעת הם מרגישים את נוכחותם גם בתעשיית הפרסום.

Yandex היא ענקית אינטרנט. יש להם יותר מ-200 מיליון משתמשים, שמבלים באתר יותר מ-8 מיליארד שעות בחודש. יש להם למעלה מ-6,000 עובדים ברחבי העולם והם גם אחד ממנועי החיפוש הפופולריים ביותר ברוסיה, אוקראינה, קזחסטן ובלארוס. אבל גם עסקי הפרסום שלהם גדלו במהירות.

המטרה העיקרית של עסקי הפרסום של Yandex היא לעודד אנשים להשתמש בשירותי חיפוש באינטרנט כמו גוגל ובינג במקום במנועי חיפוש מסורתיים כמו Yandex או Baidu. הם רוצים לוודא שאנשים לא ילכו למנועי החיפוש האחרים האלה אלא ישתמשו בשירותים של Yandex במקום זאת, משום שהיא מספקת להם תוצאות טובות יותר בפחות מאמץ מאשר חיפוש מקוון אחר מה שהם מחפשים באתרים או פלטפורמות אחרות כמו פייסבוק .

 

צרו איתנו קשר

רוצה פיתרון מהיר שעובד לבעיה שלך? תשאיר פרטים עכשיו בטופס כאן למטה ומומחה יצור איתך קשר.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן