דף הבית » חיפוש תמונות באתרי מסחר אלקטרוני » חפש באמזון לפי תמונה: כל מה שאתה צריך לדעת עליו
חיפוש באמזון לפי תמונה

חפש באמזון לפי תמונה: כל מה שאתה צריך לדעת עליו

רוצה פיתרון מהיר שעובד לבעיה שלך? תשאיר פרטים עכשיו בטופס כאן למטה ומומחה יצור איתך קשר.

אמזון הוא אחד מאתרי הקניות המקוונים הגדולים בעולם. יש בו מיליוני מוצרים, וזה לא רק מקום לקנות בו סחורה, אלא גם מקום שבו אנשים יכולים למצוא מידע על מוצרים שונים.

אנשים מחפשים תמונות באמזון על ידי שימוש במילות מפתח כמו “כלב” או “חתול”, כמו גם על ידי הקלדת מילות מפתח משלהם.

באמצעות כלי איתור מילות מפתח, אתה יכול לגלות שיש מספר תמונות לכל מילת מפתח המשמשת בחיפושים מכיוון שאמזון משתמשת באופטימיזציה של תמונות כדי להוציא תמונות שנראות דומות למילת המפתח המבוקשת ובכך להקל על המשתמשים למצוא את מה שהם מחפש. מנוע החיפוש של אמזון הוא אחד מאתרי הקניות המקוונים הפופולריים ביותר. יש לו מגוון רחב של מוצרים לבחירה והוא גם מאוד יעיל במציאת מוצרים המתאימים לצרכים שלך.

בצע את השלבים הבאים כדי לחפש לפי תמונה:

1. לחץ לחיצה ימנית על כל תמונה כדי לחפש מוצרי Amazon.com באמצעות חיפוש תמונות בגוגל.

2. הוסף לחיצה ימנית על “חפש באמזון” בכרום כעת, פשוט לחץ על “הוסף לכרום” כעת.

3. חפש באמזון לפי כל מילת מפתח או תמונה שאתה מוצא באקראי בכל אתר אינטרנט, אתה פשוט במרחק קליק ימני.

4. או פשוט לחץ על סמל התוסף וחפש משם מוצרי אמזון שאתה אוהב.

אמזון חיפוש

אמזון חיפושהוא מנוע חיפוש המאפשר למשתמשים לחפש מוצרים ושירותים באמצעות מילות מפתח. זהו אחד הכלים הנפוצים ביותר בעולם המקוון. . זוהי פלטפורמת החלפה המאפשרת למשתמשים לקנות ולמכור מוצרים. החיפוש משמש גם כדי למצוא ולגשת לאתרי קניות מקוונים כמו אמזון, Flipkart ו-eBay. איך Google שופינג עובד גוגל שופינג עובד בצורה מאוד דומה למנוע החיפוש של אמזון. ההבדל היחיד כאן הוא שתוכלו לקנות בגוגל או במנוע החיפוש המועדף עליכם במקום בפורטלים המסורתיים ברשת או באתרי הרשתות החברתיות. עם זאת, ההבדל העיקרי כאן הוא זה : זה יותר נוח לשימוש. אתה יכול לקנות מוצרים ושירותים ישירות בגוגל שופינג מבלי לצאת מהדפדפן של המחשב שלך.

במה שונה גוגל שופינג מאמזון? הדבר הטוב ביותר בשירות הזה הוא שהוא עובד עבור כל מיני מוצרים ושירותים כמו נעליים, ספרים, אלקטרוניקה וכו’.

בעצם, ההבדל היחיד בין אמזון לגוגל שופינג טמון בכמה מילות מפתח חלופיות שבהן אתה יכול להשתמש כדי לחפש מוצרים כאשר אתה קונה באתר של שתי החברות האלה. על ידי שימוש במילות מפתח חלופיות אלה, , תוכל למצוא את המוצרים הקשורים לשאילתת החיפוש שלך. הסיבה לכך היא שהאלגוריתם של גוגל שופינג משתמש במילות מפתח חלופיות כדי למצוא מוצרים דומים וניתנים להשוואה לאותן חלופות. לדוגמה, אם אתה רוצה לקנות מחשב נייד, מילת מפתח חלופית זו עשויה לעזור לך להשיג את המפתח הנכון. אם אתה רוצה לקנות ספרים, מילת מפתח חלופית זו תעזור לך להשתמש בספרים עם תוכן דומה. ההבדל העיקרי בין שני השירותים הללו הוא שאמזון מציעה מגוון רחב הרבה יותר של מוצרים לבחירה.

 

צרו איתנו קשר

רוצה פיתרון מהיר שעובד לבעיה שלך? תשאיר פרטים עכשיו בטופס כאן למטה ומומחה יצור איתך קשר.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן