דף הבית » מדריך חיפוש תמונות כללי » כל מה שאתה צריך לדעת על: חיפוש הפוך לפי תמונה
חיפוש הפוך לפי תמונה

כל מה שאתה צריך לדעת על: חיפוש הפוך לפי תמונה

רוצה פיתרון מהיר שעובד לבעיה שלך? תשאיר פרטים עכשיו בטופס כאן למטה ומומחה יצור איתך קשר.

חיפוש הפוך על ידי google image הוא תכונה המאפשרת למשתמש למצוא תמונה על ידי חיפוש שמה בגוגל. חיפוש הפוך הוא תכונה בסיסית של גוגל, המאפשרת לך למצוא את התמונה המדויקת שאתה מחפש. על ידי הזנת מילה או ביטוי. לדוגמה, אם תחפשו “תפוח” בתמונה של גוגל תקבלו תמונה של תפוח שנראה כמו זה שבתמונה למעלה.

אתה יכול בקלות לבצע חיפוש תמונות הפוך בטלפון אנדרואיד ובאייפון שלך. פשוט לחץ על כפתור “העלה תמונה” ובחר תמונה מגלריית התמונות של הטלפון הנייד שלך. לאחר מכן, לחץ על כפתור “הצג תמונות תואמות” והוא ישלח את התמונה שלך למסד הנתונים של גוגל ויציג תמונות דומות מבחינה ויזואלית. מאותו סוג. כך תוכל להציג ולבחור תמונות משלך להשוואה. לדוגמה, הכרטיסייה “ערים” מאפשרת לך לחפש תמונות המציגות את הערים הגדולות של מדינה או אזור. פשוט בחר עיר (או אזור) מהרשימה ותקבל את כל תמונות העיר/אזור או תמונות האזור הדומות שתואמות לבחירתך. דף התוצאות באפליקציית אנדרואיד של גוגל די טוב בהצגת צמדי תמונות דומים באופן ויזואלי, אבל זה יכול להיות קשה להשגה דמיון מוחלט, במיוחד עבור שטחים גדולים יותר. ישנן מספר תכונות אחרות שאינן משפיעות על התוצאות הסופיות. שילוב של מיקום ותגים נותן לעתים קרובות תוצאות טובות יותר מאשר תגים בלבד (לדוגמה, לונדון/אלפרד ווטרמיל מלונדון, בריטניה; לוס אנג’לס/בוורלי הילס מלוס אנג’לס, קליפורניה). שימוש באפליקציית Android של Google יכול להיות דרך טובה למצוא תמונות דומות באזור או בעיר שלך.

חיפוש מקור תמונה

בכל הנוגע לחיפוש מקורות תמונות, גוגל הצליחה מאוד להביא את העולם כולו לאינטרנט. יש תחרות רבה על אותן מילות מפתח ותמונות, אז מישהו צריך להיות שם כדי להפגיש את כולם. חיפוש מקור תמונה הוא אחת המשימות הנפוצות ביותר עבור משווקים דיגיטליים. מדובר במשימה שאמורה להתבצע על ידי מומחה בתחום חיפוש התמונות.

חפש את השורש של התמונה על ידי חיפוש עם כתובת אתר:

1. במחשב שלך, עבור לדפדפן אינטרנט ועבור לאתר עם התמונה שבה אתה רוצה להשתמש.

2. כדי להעתיק את כתובת האתר, לחץ לחיצה ימנית על התמונה ולחץ על העתק כתובת תמונה.

3. עבור אל Google Images.

4. לחץ על חפש לפי תמונה Google Lens ולאחר מכן לחץ על קישור תמונה.

5. בתיבת הטקסט, הדבק את כתובת האתר ולחץ על חפש.

טיפ: דפדפנים לא שומרים את כתובות האתרים שאתה מחפש בהיסטוריית הגלישה שלך. Google עשויה לאחסן את כתובות האתרים כדי לשפר את המוצרים והשירותים שלנו.

.

 

צרו איתנו קשר

רוצה פיתרון מהיר שעובד לבעיה שלך? תשאיר פרטים עכשיו בטופס כאן למטה ומומחה יצור איתך קשר.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן