דף הבית » מדריך חיפוש תמונות כללי » חיפוש לוגו לפי תמונה: המדריך המלא
חיפוש לוגו לפי תמונה

חיפוש לוגו לפי תמונה: המדריך המלא

רוצה פיתרון מהיר שעובד לבעיה שלך? תשאיר פרטים עכשיו בטופס כאן למטה ומומחה יצור איתך קשר.

חיפוש לוגו לפי תמונה הוא אחת המשימות הנפוצות בעולם השיווק הדיגיטלי. זו משימה נפוצה מאוד שנעשית על ידי אנשים ועסקים רבים. בזמן חיפוש לוגו יוצגו בפניכם אפשרויות שונות, רובן ריות, כלומר אינן ספציפיות לאף חברה או מותג.

הנה כמה כלים או אפליקציות שיכולים לעזור לך למצוא את הלוגו שלך:

1.) Google Lens

תכונת Google Lens של אפליקציית Google.com, המציעה זיהוי תמונות “הפוך” על ידי אספקת מידע על תמונה, היא חלום של קונים. תוכל לצלם במהירות תמונה של הלוגו על ידי לחיצה על סמל המצלמה בתיבת החיפוש, ואז לאפשר ל-Google לחפש אותך.

2.) V7

על מנת לסווג במדויק מספר רב של תמונות, תיוג תמונה מדויק חיוני. בנוסף, משתמשים עשויים לגלות בעיות איכות, לסווג במהירות תמונות בתוך תמונות ולחסוך מאות שעות מחשבה הודות לתוכנת הערות AI של V7.

3.) Filestack Processing API

למרות ש-Filestack אינו מושך את העין במיוחד, הוא יכול לנהל כמויות גדולות של תמונות ולנתח, לתייג ולארגן אותן במהירות לקבוצות מובנות. מכיוון שהוא מתממשק עם פלטפורמות שיתוף קבצים, אפילו טירון בזיהוי תמונה יכול להעלות המון תמונות, כמו תמונות מאירוע או לקוח חדש, ולגרום להן לתווית המתאימה בצד השני.

4.) אימגה

Imagga היא פלטפורמה מקיפה לזיהוי תמונה המצטיינת בסיווג. ניתן להתאים את ה-API שלו כדי לייצר נתוני ארגון תדמית מהירים שבהם יכולים המשווקים להשתמש בזמן גיבוש התוכניות שלהם.

5.) Brandwatch Image Insights

מאז שהצוות יצר את תוכנת התוכנה הראשונית שלו בשנת 2017, Brandwatch עמד בראש זיהוי התמונה. זה מושלם עבור משווקים ומנהלי מותגים. הכלי היחיד שיכול לעקוב אחר כל לוגו של מותג, אתה יכול להשתמש בו כדי לאסוף ולבחון תמונות שמציגות את המותג שלך, להבין את הקהל שלך ולזהות מגמות חיוביות (ושליליות) לפני שהם הופכים פופולריים.

הבעיה של זה היא שכאשר אתה רוצה למצוא לוגו ספציפי, תצטרך לעיין במאות לו הוא מגיע להשוות אחד אחד כדי למצוא

חיפוש תמונות הפוך

חיפוש תמונות הפוך של גוגל מקל על מציאת תצלומים בעלי השוואה ויזואלית באינטרנט. כאשר אתה מעלה תמונה משולחן העבודה ל-Google Images, היא תציג תמונות רלוונטיות שנעשה שימוש באתרים אחרים יחד עם גדלים שונים של אותה תמונה. Google Images הוא משאב מצוין לחיפוש גם תמונותך וגם תמונות שהן דומות מבחינות וזואלית לאלו שפרסמת באינטרנט. אתה יכול למצוא אותה תמונה בכמה דרכים שונות – או פשוט על ידי העתקה מאתר אחר, או שימוש במילות המפתח בחיפוש Google, או על ידי שימוש ב-Google Images כדי למצוא תמונות המבוססות על חזותיים דומים.

חיפוש תמונות הפוך בגוגל

חיפוש תמונות הפוך בגוגל

בעבר, כשרצינו למצוא תמונה של מישהו, היינו צריכים לחפש הרבה תמונות. חיפוש התמונות הללו היו אייטיים וגוזלו זמן.

חיפוש התמונות של גוגל הוא עכשיו מהיר ויעיל יותר מבעבר. זה צריך רק כמה שניות כדי למצוא את התמונה הרצויה בכמות העצומה של תמונות המאוחסנות בשרתים שלו. כדי לעשות זאת, עבור אל Google.com ולאחר מכן הקש על סמל המצלמה. העלה או צלם את התמונה שברצונך לחפש ולאחר מכן הקש על חיפוש.

חיפוש תמונות הפוך בגוגל הוא דרך פופולרית מאוד למצוא תמונות. זה מאפשר למשתמשים לקבל את התמונות שהם מחפשים במהירות ובקלות.

 

 

צרו איתנו קשר

רוצה פיתרון מהיר שעובד לבעיה שלך? תשאיר פרטים עכשיו בטופס כאן למטה ומומחה יצור איתך קשר.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן