דף הבית » חיפוש תמונות בטלפון נייד » חיפוש לפי תמונה אנדרואיד: המדריך המלא
חיפוש לפי תמונה אנדרואיד

חיפוש לפי תמונה אנדרואיד: המדריך המלא

רוצה פיתרון מהיר שעובד לבעיה שלך? תשאיר פרטים עכשיו בטופס כאן למטה ומומחה יצור איתך קשר.

אנדרואיד היא אחת ממערכות ההפעלה הפופולריות בעולם, והיא הצליחה להפוך לחלק מהותי מחיי היומיום שלנו. הוא משמש גם לביצוע שיחות טלפון, שליחת טקסטים ומיילים. על מנת להפיק את המרב מאנדרואיד, אנו זקוקים למנוע חיפוש שיוכל לספק לנו תוצאות רלוונטיות עבור כל שאילתה שאנו מבצעים. . במדריך זה, אנו הולכים להראות לך כיצד אתה יכול להשתמש במנוע החיפוש של גוגל באנדרואיד כדי למצוא בדיוק את מה שאתה מחפש. אז בואו נתחיל! Google Android Search תוכנן במיוחד עבור חנות Google Play כך שתוכל למצוא כל אפליקציה או משחק שזמינים שם מבלי שתצטרך לעבור דרך חנות האפליקציות. נניח שאנחנו רוצים לחפש מילים כמו “חוסם, מצב גלישה בסתר,אנדרואיד היא אחת ממערכות ההפעלה הפופולריות בעולם, והיא הצליחה להפוך לחלק מהותי מחיי היומיום שלנו. הוא משמש גם לביצוע שיחות טלפון, שליחת טקסטים ומיילים. על מנת להפיק את המרב מאנדרואיד, אנו זקוקים למנוע חיפוש שיוכל לספק לנו תוצאות רלוונטיות עבור כל שאילתה שאנו מבצעים. . במדריך זה, אנו הולכים להראות לך כיצד אתה יכול להשתמש במנוע החיפוש של גוגל באנדרואיד כדי למצוא בדיוק את מה שאתה מחפש. אז בואו נתחיל! Google Android Search תוכנן במיוחד עבור חנות Google Play כך שתוכל למצוא כל אפליקציה או משחק שזמינים שם מבלי שתצטרך לעבור דרך חנות האפליקציות.

1. בטלפון Android שלך, פתח את Google app Google app.

2. בתחתית, הקש על גלה.

3. בשורת החיפוש, הקש על Google Lens Google Lens.

4. צלם או העלה תמונה לשימוש עבור החיפוש שלך:

5. כדי לצלם תמונה: הצבע על אובייקט באמצעות המצלמה והקש על חיפוש חיפוש.

6. כדי להעלות תמונה קיימת: הקש על גלריית בורר התמונות ובחר תמונה.

7. בחר את האזור שבו ברצונך להשתמש עבור החיפוש שלך:

8. השתמש באובייקט בתמונה: אם זמין, על האובייקט, הקש על בחר .

9. השתמש בחלק מתמונה: הקש על בחר אזור תמונה ולאחר מכן גרור את פינות התיבה סביב הבחירה שלך.

10. בתחתית, גלול כדי למצוא את תוצאות החיפוש שלך.

בשנים האחרונות, גוגל ביצעה שינויים רבים באלגוריתם החיפוש שלהם. אחד השינויים החשובים ביותר הוא שתמונות נחשבות כיום כישות הניתנת לחיפוש. . המשמעות היא שהאלגוריתם של גוגל לוקח בחשבון כעת את הטקסט של התמונות ואת האופן שבו הן מוצגות בתוצאות החיפוש. לדוגמה, אם תשלח שאילתת חיפוש הכוללת תמונה עם כמות מינימלית של טקסט, התמונה שלך תופיע בתוצאות. מצד שני, אם אתה מקליד “כלב”, התמונה שלך לא רלוונטית לדף התוצאות כי היא לא רלוונטית לגוגל. הבעיה עם השינוי הזה היא שעכשיו אפילו אם תקליד את אותן מילים בדיוק בתיבת החיפוש, אם תשלח שאילתת חיפוש הכוללת תמונה, היא עדיין לא תהיה רלוונטית לגוגל. האתגר הזה יטופל על ידי צוות מהנדסי גוגל שנוצר על ידי רוב אוניל. אם השאילתה שלך לא כוללת תמונה, היא עשויה להופיע בתוצאות עבור משתמשים אחרים שלא שלחו תמונות.

גוגל חיפוש לפי תמונה

חיפוש תמונות הוא אחת הדרכים הפופולריות ביותר לקבל מידע. עם זאת, יכול להיות קשה לחפש תמונות באינטרנט. הסיבה לכך היא שתמונות אינן ספציפיות כמו מילים והן נוטות להיות מעורפלות יותר.

הפתרון לבעיה זו הוא חיפוש תמונות בגוגל (GIS). GIS מאפשר לך לחפש תמונות ספציפיות או חלקים מתמונה באמצעות מילות מפתח וביטויים. זה גם מספק דרך לקשר בין תוכן, שיכול לעזור לך ליצור פיסת תוכן מגובשת יותר.

חיפוש בגוגל לפי תמונה היא שאילתת חיפוש נפוצה מאוד. הוא משמש למציאת תמונות, סרטונים ומדיה אחרת באינטרנט.

 

צרו איתנו קשר

רוצה פיתרון מהיר שעובד לבעיה שלך? תשאיר פרטים עכשיו בטופס כאן למטה ומומחה יצור איתך קשר.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן