דף הבית » חיפוש תמונות באתרי מסחר אלקטרוני » הנה משהו שלא ידעת עליו: חפש לפי תמונה באיביי
חיפוש לפי תמונה באיביי

הנה משהו שלא ידעת עליו: חפש לפי תמונה באיביי

רוצה פיתרון מהיר שעובד לבעיה שלך? תשאיר פרטים עכשיו בטופס כאן למטה ומומחה יצור איתך קשר.

ebay הוא השוק המקוון הגדול ביותר. זהו אחד האתרים המבוקרים ביותר בעולם. הפופולריות שלו גדלה עם הזמן והיא ממשיכה לגדול. eBay נוסדה על ידי פייר אומידיאר בשנת 1995 כשירות מודעות מקוון לעסקים קטנים. בשנת 1999 הפכה eBay לחברה ציבורית והונפקה בבורסת נאסד”ק בשנת 2000. בשנת 2006 רכשה eBay את PayPal תמורת 1.5 מיליארד דולר, מה שהפך אותה לחברת המסחר האלקטרוני השנייה בגודלה אחרי Amazon.com Inc (AMZN). במאי 2017, eBay הודיעה שהיא תרכוש חנות חלקי חילוף למטוסים תמורת 3 מיליארד דולר, ומתכננת לשלב את שני העסקים שלה למיזם אחד גדול עם שם מותג חדש בשם “EBAY Aviation”.

ראינו את הצמיחה של ebay בשנים האחרונות. מספר המוכרים באתר גדל בפער עצום. כיום זהו אחד מיעדי הקניות המקוונים הפופולריים ביותר בעולם. לטפורמת ebay הפכה לחלק בלתי נפרד מחיי היומיום שלנו, והיא משמשת כעת ככלי למכירת כמעט כל סוג של מוצר שניתן להעלות על הדעת. בחלק זה נדון כיצד ebay עובד וכיצד להשתמש בו בעסק שלך.

חי עכשיו באפליקציית eBay iOS, אתה יכול להקיש על סמל המצלמה בסרגל החיפוש בחלק העליון של מסך הבית, לבחור “חיפוש תמונות” ואז לצלם תמונה או להעלות תמונה מתמונות. תצטרך להעניק ל-eBay גישה הן לאפליקציות המצלמה והן לתמונות ה-iOS שלך כדי שהתכונה תפעל כראוי.

אפליקציה לזיהוי תמונות

בעתיד נוכל לצלם תמונה ולזהות אותה באופן מיידי. נוכל לזהות אנשים בתמונה, ואפילו את פניהם. אפליקציית זיהוי תמונות היא אפליקציה המזהה תמונות ויכולה לזהות אותן על סמך מאפיינים מסוימים.

הטכנולוגיה מאחורי האפליקציה הזו נקראת למידה עמוקה. הוא משתמש ברשתות עצביות כדי לזהות אנשים בתמונות, ולאחר מכן משתמש בלמידת מכונה כדי לבצע משימות ספציפיות כמו זיהוי רגשות או תכונות מסוימות של פרצופים. כרגע האפליקציה שימושית מאוד עבור אנשים שאיבדו את התמונות שלהם או לא בטוחים אם הם צילמו אותם כהלכה.

אמזון חיפוש לפי תמונה

אמזון משתמשת בחיפוש תמונות כדי למשוך לקוחות. זוהי דרך מצוינת להציג את המוצרים שלך בפני המשתמש. עם זאת, עם הגידול במספר התמונות המגיעות מהאינטרנט, אמזון החלה להשתמש בחיפוש תמונות למטרותיה.

השימוש בחיפוש תמונות עבור אמזון אינו דבר חדש. זה שימש במשך שנים רבות כדי למצוא מוצרים על ידי הצגת תמונות מוצרים באתר שלו. עם זאת, בתקופה האחרונה היא החלה להשתמש בה כדרך לקבל מידע נוסף על לקוחות והרגלי הגלישה שלהם.

חפש באמזון לפי תמונה. לחץ לחיצה ימנית על כל תמונה כדי לחפש מוצרי Amazon.com באמצעות חיפוש תמונות בגוגל. הוסף לחיצה ימנית על “חפש באמזון” בכרום כעת, פשוט לחץ על “הוסף לכרום” כעת. חפש באמזון לפי כל מילת מפתח או תמונה שאתה מוצא באקראי בכל אתר אינטרנט, אתה פשוט במרחק קליק ימני.

 

צרו איתנו קשר

רוצה פיתרון מהיר שעובד לבעיה שלך? תשאיר פרטים עכשיו בטופס כאן למטה ומומחה יצור איתך קשר.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן