דף הבית » חיפוש תמונות בטלפון נייד » כמה דברים שלא ידעתם עליהם: חפש לפי תמונה בגוגל אנדרואיד
חיפוש לפי תמונה בגוגל אנדרואיד

כמה דברים שלא ידעתם עליהם: חפש לפי תמונה בגוגל אנדרואיד

רוצה פיתרון מהיר שעובד לבעיה שלך? תשאיר פרטים עכשיו בטופס כאן למטה ומומחה יצור איתך קשר.

גוגל הוא מנוע חיפוש פופולרי שהפך להיות המשמש ביותר בעולם. ברוב המקרים, כאשר משתמש מחפש משהו, הוא/היא יקבל תוצאות מגוגל.

חלק זה יעסוק כיצד להשתמש בתכונת החיפוש של Google Android לפי תמונה כדי למצוא תמונות או תמונות התואמות את שאילתת החיפוש שלך. תכונה זו היא אחת התכונות השימושיות ביותר בפלטפורמת Google Android וניתן למצוא אותה כמעט בכל טלפון אנדרואיד כיום. עם זאת, תכונה זו אינה זמינה עדיין במכשירי iOS.

.תכונת החיפוש לפי תמונה של גוגל אנדרואיד קיימת מאז אנדרואיד 2.1 (Froyo). זה מאפשר לאפליקציה להשתמש במצלמה של הטלפון כמנוע חיפוש. עם זאת, זה עדיין לא זמין במכשירי iOS. האפליקציות התומכות בתכונה זו צריכות לקבל גישה למצלמה ולווידאו פלאש או פלאש, או לפחות אפליקציית מצלמה המסופקת עם שירותי Google Play (כגון Camera2 API) התומכת בתכונות אלו. כאשר אתה רוצה למצוא תמונות תואמות בפלטפורמת Google Android, אתה יכול להשתמש בשתי שיטות שונות

1. השיטה הראשונה היא להשתמש בחיפוש תמונות באפליקציית תמונות Google. פעולה זו תציג תמונות התואמות לשאילתת החיפוש שלך ואינה דורשת פלאש או אפליקציית מצלמה. עם זאת, ייתכן שזה לא יספק את הדיוק הרב ביותר מכיוון שהוא יציג תמונות שאין להן מטא נתונים תואמים; אם ברצונך למצוא תמונות שיש בהן מידע משויך כגון מיקום (קו רוחב ואורך), או ז’אנר (מדע, טבע, ספורט). חיפוש תמונות גם לעתים קרובות לא מצליח לזהות תמונות שאין להן מטא נתונים, ועלול להציג תמונות עם תוצאות מזויפות.

2. השיטה השנייה היא להשתמש בחיפוש מצלמה באפליקציית Google Photos. זה יציג את כל התמונות התואמות שניתן למצוא בפלטפורמת אנדרואיד עם אפליקציית פלאש או מצלמה שמסופקת על ידי שירותי Google Play. גישה זו אמנם דורשת פלאש או אפליקציית מצלמה, אך היא מספקת את התוצאות המדויקות ביותר עבור שני סוגי בקשות החיפוש. אז איך משתמשים בתכונה הזו? למרבה הצער, אין אפשרויות ישירות זמינות . השיטה הראשונה להשתמש בתמונות Google היא על ידי חיפוש תמונות התואמות לשאילתה שלך (כגון “אוכל כלבים”). פעולה זו תציג את כל המטא נתונים המשויכים ואם אין לך אפליקציית מצלמה, עשויה להחזיר תמונות שאין להן מטא נתונים. אם אתה רוצה יותר דיוק, אנו ממליצים להשתמש בשיטה השנייה. אבל איך אנחנו מקבלים את תוצאות החיפוש שלנו? הדרך הטובה ביותר להשתמש בתכונה זו היא להוסיף אותה כמשתנה חדש בעת ניתוח הנתונים שלך.

חיפוש אנשים לפי תמונה

חיפוש אנשים לפי תמונה היא שיטת חיפוש פופולרית עבור פלטפורמות המדיה החברתית כמו פייסבוק וטוויטר. אנשים משתמשים בשיטה זו כדי למצוא מידע על סלבריטאים ותמונות של ידוענים. זוהי גם דרך טובה למצוא אנשים שאתה מכיר ולעקוב אחריהם בפלטפורמות המדיה החברתית.

זה יכול לשמש כדי לחפש אנשים ברשת שלך או אפילו אנשים שאתה לא מכיר בכלל. זה שימושי אם אתה רוצה למצוא מישהו שעוקב אחר הפוסטים שלך בפייסבוק, טוויטר, אינסטגרם או פלטפורמות אחרות של מדיה חברתית. אתה יכול גם להשתמש בו כדי למצוא אנשים שהם חברים של מישהו שאתה לא מכיר היטב.

 

צרו איתנו קשר

רוצה פיתרון מהיר שעובד לבעיה שלך? תשאיר פרטים עכשיו בטופס כאן למטה ומומחה יצור איתך קשר.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן