דף הבית » מדריך חיפוש תמונות כללי » חפש לפי תמונה בגוגל: המדריך המלא
חיפוש לפי תמונה בגוגל

חפש לפי תמונה בגוגל: המדריך המלא

רוצה פיתרון מהיר שעובד לבעיה שלך? תשאיר פרטים עכשיו בטופס כאן למטה ומומחה יצור איתך קשר.

גוגל הוא אחד ממנועי החיפוש המשפיעים ביותר בעולם. יש לזה השפעה עצומה על כמעט כל היבט בחיינו. גוגל שלטה בשוק האינטרנט במשך שנים רבות וכיום הוא מנוע החיפוש הפופולרי ביותר על פני כדור הארץ, כאשר יותר ממחצית מכלל החיפושים מגיעים מגוגל. יש לו בסיס משתמשים עצום והוא נמצא בשימוש על ידי מספר רב של אנשים ברחבי העולם. גוגל קיימת כבר יותר מ-10 שנים והיא הייתה חלק חשוב מחיי היומיום שלנו מאז.

האינטרנט הוא המשאב היקר ביותר בחיינו. זה גם מקור העושר והכוח הגדול עבור אנשים רבים. גוגל הוא אחד ממנועי החיפוש הגדולים בעולם, והוא הפך לכוח דומיננטי בחיינו הדיגיטליים. עולם החיפוש הוא עולם גדול ולא מדובר רק במציאת דברים. זה גם על מתן תשובות לשאלות שיש לאנשים.

חיפוש תמונות בגוגל הוא אחד הפופולריים בעולם. זה הפך לחלק מחיי היומיום שלנו. למעשה, אנו משתמשים בו לעתים קרובות כל כך שקשה לדמיין שיש שירותים אחרים שיכולים לספק תוצאות דומות. . עם זאת, יש הצעה חדשה שמנסה לשנות זאת על ידי מתן אלטרנטיבה מהירה, חינמית ומבוססת חיפוש לגוגל. זה נקרא DuckDuckGo, וזה עובד בדיוק באותו אופן כמו גוגל – אתה מקליד מה שאתה רוצה בתיבת החיפוש, והוא מציג את כל התוצאות מכל מסדי הנתונים השונים שעולים. אתה יכול אפילו לקבל תוצאות מאתרים אחרים אם יש להם גם את מסדי הנתונים האלה זמינים.

1. פתח את דף התמונות של גוגל. עבור אל https://images.google.com

2. לחץ על סמל המצלמה בצד ימין של סרגל החיפוש שנמצא באמצע העמוד.

3. בחר אפשרות העלאת תמונה. לחץ על אחת מהכרטיסיות הבאות:

הדבק כתובת אתר של תמונה – לחץ על כרטיסייה זו אם העתקת את כתובת האינטרנט של התמונה קודם לכן. כדי להעתיק כתובת אינטרנט של תמונה, פתח את התמונה, לחץ על שורת הכתובת בחלק העליון של החלון כדי לבחור בה, והקש Ctrl+C (Windows) או ⌘ Command+C (Mac).

העלה תמונה – לחץ על כרטיסייה זו אם התמונה שבה אתה רוצה להשתמש מאוחסנת במחשב שלך.

.

גוגל תמונות

Google Images הוא מאגר התמונות הגדול בעולם. משתמשים בו כדי לחפש תמונות ומידע עליהם. תמונות הן אחד המרכיבים החשובים ביותר בכל אתר אינטרנט. ניתן להשתמש בהם כדי להעביר מידע רב בזמן קצר בכמה לחיצות בלבד. עם זאת, הבעיה עם תמונות היא שלא תמיד קל למצוא אותן ולהבין אותן

תמונות הן חלק חשוב מאוד בחיינו. אנו משתמשים בהם כדי לזכור אירועים, מקומות, אנשים ודברים. אבל אין לנו זמן לחפש בכל התמונות ב-Google Images.

Google Images הוא אוסף של מיליוני תמונות שרלוונטיות לנושא הנדון. זהו מקור למידע על אנשים, מקומות, דברים ואירועים. מנוע חיפוש התמונות הוא אחת הדרכים הפופולריות ביותר למצוא תמונות רלוונטיות ברשת.

 

צרו איתנו קשר

רוצה פיתרון מהיר שעובד לבעיה שלך? תשאיר פרטים עכשיו בטופס כאן למטה ומומחה יצור איתך קשר.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן