דף הבית » חיפוש תמונות בטלפון נייד » כל מה שצריך לדעת על: חפש לפי תמונה בטלפון
חיפוש לפי תמונה בטלפון

כל מה שצריך לדעת על: חפש לפי תמונה בטלפון

רוצה פיתרון מהיר שעובד לבעיה שלך? תשאיר פרטים עכשיו בטופס כאן למטה ומומחה יצור איתך קשר.

חיפוש לפי תמונה בטלפון הוא דרך טובה למצוא את מה שאתה מחפש. תכונת החיפוש לפי תמונה היא מגמה גדולה בשוק הטלפונים הניידים. זה הפך לתכונה חשובה עבור המשתמשים, מכיוון שהוא מאפשר להם לבחור את התוכן שהם רוצים לראות בטלפונים שלהם. ממספר רב של אפשרויות. הסמלים בעמוד זה יספקו לך את הדרך הקלה ביותר לאתר את התמונה שאתה מחפש.

פשוט עבור אל images.google.com ולחץ על סמל המצלמה הקטן בשורת החיפוש. עכשיו אתה יכול להדביק את כתובת האתר של תמונה שראית באינטרנט, להעלות תמונה מהכונן הקשיח שלך או לגרור תמונה לתיבת החיפוש

המגמה האחרונה במובייל היא למצוא את התמונות הרלוונטיות למילת מפתח מסוימת.

תכונת חיפוש התמונות בטלפון היא אחת התכונות הנפוצות ביותר הן עבור עסקים והן עבור צרכנים. ניתן להשתמש בו כדי למצוא מוצרים, שירותים, מותגים, אנשים ומקומות. . בדרך כלל בחיפוש תמונות אתה יכול ללחוץ על התמונה כדי להגדיל אותה ואז ללחוץ על הטקסט כדי לקרוא עוד עליה. עם זאת, זה לוקח זמן אז אתה יכול להשתמש בתכונה זו במצבים שבהם אין מספיק זמן בשבילך לדפדף בספריה שלמה של תמונות. הפעולה של הוספת מצלמה תעזור לך למצוא במהירות את התמונות הרלוונטיות למילת מפתח. חיפוש תמונות הדומות למה שמחפשים עשוי להיות מהיר הרבה יותר מאשר חיפוש בין אלפי תמונות אחרות.

חיפוש לפי תמונה היא משימה נפוצה מאוד במקום העבודה. זה נעשה בטלפונים ניידים, טאבלטים, מחשבים ניידים ומחשבים נייחים. ניתן להשתמש בחיפוש לפי תמונה כדי למצוא מידע ספציפי על אדם או מוצר. . תחילה נתמקד בחיפוש שולחן העבודה. ישנם סוגים רבים ושונים של פונקציות חיפוש זמינות עבור מחשבים שולחניים. הטפסים הפופולריים ביותר כוללים חיפוש תמונות, חיפוש שמע וטקסט/טקסט בתוספת תמונות. חיפוש תמונות: חיפוש תמונות מבוסס על צילום או תמונה של אובייקט או אדם שניתן למצוא בכל אזור בו יש מחשב עם מסך תצוגה (צג). תמונה יכולה להיות צילום ממשי, נתונים סרוקים, תמונה דיגיטלית וכו’.

חיפוש לפי תמונה אנדרואיד

תמונה היא פורמט קובץ חזק מאוד. הוא משמש לאחסון ושיתוף מידע. תמונות הן גם אחד המסמכים המבוקשים ביותר בחיפושים בגוגל. חיפוש לפי תמונה הוא אחת התכונות הפופולריות ביותר באנדרואיד. זה מאפשר לך לחפש תמונות מקטגוריה מסוימת, כגון אוכל ושתייה או חיות מחמד.

חיפוש לפי תמונה אנדרואיד הוא מנוע חיפוש שניתן להשתמש בו כדי למצוא תמונות באינטרנט. חיפוש לפי תמונה לאנדרואיד יש הרבה יתרונות בהשוואה למנועי חיפוש אחרים. לדוגמה, ניתן להשתמש בו לחיפושי תמונות ולאיתור תמונות הדומות לזו המדוברת.

1. בטלפון Android שלך, פתח את Google app .

2. בתחתית, הקש על גלה.

3. בסרגל החיפוש, הקש על Google Lens .

4. צלם או העלה תמונה לשימוש עבור החיפוש שלך: …

5. בחר את האזור שבו ברצונך להשתמש עבור החיפוש שלך: …

6. בתחתית, גלול כדי למצוא את תוצאות החיפוש שלך.

 

צרו איתנו קשר

רוצה פיתרון מהיר שעובד לבעיה שלך? תשאיר פרטים עכשיו בטופס כאן למטה ומומחה יצור איתך קשר.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן