דף הבית » מדריך חיפוש תמונות כללי » כמה דברים שלא ידעתם עליהם: חפש לפי תמונה במחשב
חיפוש לפי תמונה בטלפון

כמה דברים שלא ידעתם עליהם: חפש לפי תמונה במחשב

רוצה פיתרון מהיר שעובד לבעיה שלך? תשאיר פרטים עכשיו בטופס כאן למטה ומומחה יצור איתך קשר.

אם אתה משתמש ב-Google, אז אתה יודע שאתה יכול להשתמש בתיבת החיפוש כדי למצוא כל דבר שנמצא במחשב שלך. אתה יכול אפילו לחפש תמונות. הבעיה בכך היא שחיפוש התמונות אינו מדויק במיוחד, ולוקח זמן לטעון את התמונות. זה קורה בגלל שהאלגוריתם של גוגל לא נועד להתמודד עם תמונות ודורש יותר נתונים מאשר רק טקסט או קישורים.

חיפוש לפי תמונה במחשב היא משימה נפוצה מאוד. אבל לא תמיד קל למצוא את התמונות שאתה מחפש. מנוע החיפוש גוגל משתמש בחיפוש תמונות כבר זמן רב, אך הוא עדיין לא מספק חווית משתמש טובה. החברה ביצעה לאחרונה כמה שינויים באלגוריתמי החיפוש שלה כדי לשפר את הביצועים והשימושיות שלהם.

להלן השלבים שתוכל לנקוט כדי לחפש לפי תמונה:

1. במחשב שלך, עבור אל דפדפן אינטרנט.

2.0 עבור אל תמונות Google.

3. במחשב שלך, מצא את הקובץ עם התמונה שאיתה תרצה לחפש.

4. לחץ על התמונה.

5. החזק את העכבר לחוץ, גרור את התמונה ולאחר מכן שחרר אותה לתיבת החיפוש.

גוגל חיפוש לפי תמונה

ניתן להגדיר מנוע חיפוש כאוסף של תוכנות המסוגלות לחפש מידע על סמך קבוצה של מילות מפתח.

חלק זה יכסה כמה מושגים בסיסיים הקשורים לחיפוש תמונות, כגון: ישנן דרכים רבות ושונות לחיפוש תמונה. השיטה הנפוצה ביותר היא חיפוש מבוסס מילות מפתח, שבו מילות מפתח מוזנות ישירות לתיבת החיפוש. סוג חיפוש זה נקרא חיפוש “נעזר במילות מפתח”, מכיוון שהייצוג החזותי של מילות מפתח משמש מקור מידע והוכחות במקרה בו הן תואמות לאחת מהן במסמך שמחפשים. באופן זה, ניתן לצמצם חלק או אזור מסוים בתמונה באמצעות מילים בלבד. זֶה סוג חיפוש נקרא “חיפוש בעזרת תמונה”. הסוג השני הוא חיפוש “טבעי” או “טקסט”. סוג זה אינו כולל מילות מפתח. במקום זאת, הוא משתמש בטקסט של המסמכים שבהם התמונה נמצאת, כגון כאשר ביטוי או מילה מדויקים מופיעים באופן טבעי במסמך (למשל, ג’ון סמית’ ומרגרט בראון”). אם יש תמונות רבות עם מילים תואמות, זה סוג החיפוש יכול להבחין בין תמונות בעלות תוכן דומה לבין תמונות בעלות תוכן שונה תוצאות אופייניות מחיפוש תמונות: – דמיון טקסט ודמיון תמונה משמשים לעתים קרובות יחד, למשל, מספר טקסטים באותו קובץ שחולקים כמה מילים נפוצות. ניתן להשוות מסמך טקסט למסמכים אחרים על ידי בחינת הדמיון שלו אליהם, כלומר תדירות המילים.

השימוש ב-Google Images לחיפוש הולך וגדל במהירות. תוצאות החיפוש משתפרות והולכות עם הזמן. חיפוש Google לפי תמונה הוא תכונה חדשה בחיפוש Google. זה מאפשר לך לחפש תמונות לפי מילות המפתח והתוצאות שלהן. יאוכלס בתמונה בגודל מלא של אותה מילת מפתח בתוצאות החיפוש. תכונה זו אינה שימושית במיוחד אם אתה מחפש תמונות לפי מילות מפתח. אם ברצונך להשתמש בתכונה זו, עליך להפעיל אותה מהגדרות Google ← חיפוש ← תמונות (או דומה). בזמן חיפוש תמונות, כאשר Google Images נבחר כמקור התמונה המוגדר כברירת מחדל, וריחוף מעל מילת המפתח או הביטוי המכילים את תוצאת התמונה יביא את אותן תוצאות חיפוש כאילו לא היו תמונות ב- האוסף שלך. • כאשר תוצאות החיפוש שלך כוללות תמונות עם אותן מילות מפתח עבור אותה תמונה, התמונה הראשונה בפיד שלך תוחזר. כדי לראות את כל התמונות בעדכון שלך ובחיפוש, לחץ על עוד ← תמונות. אם מילת מפתח ספציפית אינה מחזירה תוצאות, הרחב את “תצוגה” → “תמונות”. מצא תמונה רלוונטית באמצעות כל אחת מהשיטות הבאות: • לחץ על תוצאת תמונה כדי לצפות בה. • לחץ לחיצה ימנית על תוצאת תמונה ובחר הצג תמונה (או דומה). • בשורת החיפוש, הקלד מילת מפתח או ביטוי המכילים תמונה. • לחץ על לחצן הפלוס (+) במקלדת ולאחר מכן הקש Enter/Return כדי להוסיף תמונות. תוצאות החיפוש שלך יוצגו בתיבת החיפוש לחיפושים קשורים נוספים. • השתמש בתכונה זו רק עם תמונות Google ולא מקורות תמונות אחרים כמו Flickr, אלבומי אינטרנט של Picasa או תמונות פייסבוק. המשך ושחזור ● אם אתה משחזר אלבום מגיבוי שצולם לפני תכונה זו היה זמין, כל התמונות שלך יימחקו לפני שתוכל לשחזר אותן. עבור אל דף ההגדרות של האלבום ובחר שחזור ⇒ אפשרויות גיבוי ← המשך. ● אם אתה משחזר אלבום ילד, רק התמונות שלך ישוחזרו כברירת מחדל.

 

צרו איתנו קשר

רוצה פיתרון מהיר שעובד לבעיה שלך? תשאיר פרטים עכשיו בטופס כאן למטה ומומחה יצור איתך קשר.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן