דף הבית » חיפוש תמונות בטלפון נייד » כל מה שצריך לדעת על: חפש לפי תמונה מהטלפון
חיפוש לפי תמונה מהטלפון

כל מה שצריך לדעת על: חפש לפי תמונה מהטלפון

רוצה פיתרון מהיר שעובד לבעיה שלך? תשאיר פרטים עכשיו בטופס כאן למטה ומומחה יצור איתך קשר.

הרעיון להשתמש בתמונה כמונח החיפוש שלך אינו חדש. למעשה, זה היה בשימוש די הרבה זמן. גוגל עושה זאת כבר שנים ואפילו לאפל יש גרסה משלה לאותו קונספט. עם זאת, יש בעיה מסוימת בגישה זו. התמונה שאתה מחפש עשויה להיות גדולה מדי או קטנה מדי כדי להתאים למסך הטלפון שלך. אז איך מחליטים באיזו תמונה להשתמש?

למרות שישנן אפשרויות רבות בחוץ, נדון בשתי הפופולריות ביותר:

* סרגל החיפוש של אייפון של אפל (חיפוש אפל) לשני מנועי החיפוש הללו יש גרסה משלהם לאותו רעיון: הכניסו את הטקסט שלכם לקופסה והם ידאגו להכניס את התמונה לתמונה אחת או לכמה תמונות על סמך הטקסט שלכם. לדוגמה, אם אתה רוצה להציג תמונה של כוס קפה חמה, אתה יכול להשתמש ב-F-Spot למטרה זו, או אולי תרצה להציג תמונה עם כוס קפה נחמדה בעוד שסרגל החיפוש של אייפון של אפל עשוי להיות בחירה טובה יותר. תמונת F-Spot (חיפוש Google) כפי שאתה יכול לראות, הרעיון דומה מאוד לזה של חיפוש התמונות של גוגל ב-Google+, אלא שהוא ממוקד יותר בתמונות. ההבדל העיקרי בכלי זה בהשוואה לחיפוש תמונות בגוגל הוא שהוא מגיע עם פונקציית חיפוש מובנית ובכך יכול לעזור לך לזהות את מונח החיפוש הנכון מהר יותר. סרגל החיפוש של Apple iPhone (Apple) עכשיו יש פונקציית חיפוש מובנית. הוא מספק גישה מהירה וקלה מאוד למונחי החיפוש הנפוצים ביותר, כמו גם לכמה שאינם כל כך נפוצים: בולים, סרטים, בתי קזינו או אפילו מקדונלדס או סטארבקס. חשוב לציין שסרגל החיפוש של אייפון של אפל לא סיפק תמונה משלו, אלא השתמש באחת התמונות ב-Google Images. הבחירה תלויה בצרכים ובהעדפות שלך. אם יש לך הרבה זמן ולא אכפת לך לחכות לתמונות, אולי תרצה להשתמש חיפוש האייפון של אפל.

*. ה-F-Spot (חיפוש בגוגל) למי שרוצה לקבל את חווית הקשה באצבע בטלפון שלו, אתה יכול להשתמש בחיפוש האייפון של גוגל (אפל) כדי להצליב במהירות תמונות עם הסמארטפון שלך. על מנת לדפדף ברשימת תמונות, אתה צריך כלי מיוחד המכונה ‘כלי חיפוש תמונות’. כלי זה זמין להורדה בחינם הן ממוצרי אפל והן מגוגל. זה מאפשר לך לחפש בקלות תמונה שמתאימה לצרכים ולדרישות שלך על ידי ביצוע כמה שלבים פשוטים:

1. פתח את כלי חיפוש התמונות.

2. לחץ על האפשרות ‘חיפוש’ בתחתית מסך התוצאה כדי לצפות מיד במבחר גדול של תמונות וסרטונים.

3. כדי לצמצם את החיפוש, השתמש במחוות עכבר מיוחדות כמו גרירה או לחיצה ממושכת על תמונה כדי לבחור בה (איור 17). איור 17: בחירת תמונה ספציפית באמצעות תנועת עכבר בנוסף, תוכל לבצע התאמות נוספות על מנת לחדד את תוצאות החיפוש שלך על ידי הקשה על אחד מארבעת הסמלים ב- מסך תוצאות החיפוש.

4. כדי לחזור לתחתית דף תוצאות החיפוש, הקש במקום כלשהו בחלק העליון של דף זה (איור 16).

5. בחר פריט על ידי הקשה עליו פעם אחת או הקשה והחזקתו למשך שתי שניות עד שתראה נקודה כחולה מופיעה ליד שמו (איור 18).

6. הקש על הנקודה הכחולה הזו כדי להציג מידע על התמונה או הסרטון המסוים.

 

צרו איתנו קשר

רוצה פיתרון מהיר שעובד לבעיה שלך? תשאיר פרטים עכשיו בטופס כאן למטה ומומחה יצור איתך קשר.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן