דף הבית » מדריך חיפוש תמונות כללי » כל המידע על: חפש פריט לפי תמונה
חיפוש פריט לפי תמונה

כל המידע על: חפש פריט לפי תמונה

רוצה פיתרון מהיר שעובד לבעיה שלך? תשאיר פרטים עכשיו בטופס כאן למטה ומומחה יצור איתך קשר.

חיפוש תמונות הוא משימה נפוצה מאוד בעולם השיווק הדיגיטלי. מנועי חיפוש כמו גוגל ובינג משתמשים בתמונות כדי לזהות מילות מפתח ותוכן. כדי להציג למשתמשים המחפשים מידע. בעוד שהטכנולוגיה מאחורי זה השתנתה עם הזמן, את רוב סוגי התמונות ניתן לסווג לשלוש קטגוריות עיקריות: תמונות ברזולוציה גבוהה (למשל, תמונות), תמונות טקסט בלבד ותמונות מונפשות. כל קטגוריה נדון בנפרד להלן. תמונות ברזולוציה גבוהה (תמונות) תמונה ברזולוציה גבוהה היא תמונה שתופסת אחוז גדול יותר מהמסך מאשר תמונות רגילות ולוכדת כמות גדולה יותר של נתונים בקובץ הדיגיטלי שלה, ובכך גורמת לה להופיע יותר אמיתי. ניתן להשתמש בתמונות ברזולוציה גבוהה כ: • להצגת באנרים ברזולוציה גבוהה באתר האינטרנט שלך • כדי לשפר את היכולת של מנועי החיפוש שלך לזהות ולסרוק את האתר שלך, במיוחד אם יש לך קבצי תמונה אחרים באותו שרת.

חיפוש לפי תמונה הוא משימה חשובה ושימושית בכל עסק. זה מאפשר לך למצוא פריט ספציפי ויש לו השפעה חיובית על תדמית המותג שלך. . זהו שלב חשוב כי למרות שאולי תוכל למצוא את המוצרים והמידע, קשה לדעת בדיוק מה האנשים מחפשים.

מנוע חיפוש התמונות הוא כלי פופולרי באמת בתעשיית החיפוש. זה מאפשר למשתמשים למצוא תמונות על סמך מילות מפתח ונתונים אחרים שהזינו. לתוך מנוע החיפוש. אנשים מרגישים הרבה יותר בנוח להשתמש בכלי כזה מאשר כשהם צריכים להקליד חבורה של מילות מפתח טקסט ודברים כאלה. לכן, הגיוני שאם אתה יכול להשתמש במנועי חיפוש תמונות כדי למצוא תמונות, היית רוצה להיות מסוגל להשתמש בהן גם למשהו אחר. אז בנינו את ערכת כלי החיפוש של מנוע חיפוש (ISET), חלופה לכלי הפופולרי “תמונות Google” המאפשר למשתמשים להתממשק עם גוגל תמונות דרך שורת הפקודה. ISET הוא כלי נייד, שבו אתה יכול להשתמש גם כדי לקמפל וגם לחפש תמונות באמצעות כל פלטפורמה שתומכת בפעולה הדדית עם Google Image API. ISET כולל ממשק שורת פקודה בסיסי, אך אינו כולל את כל התכונות השימושיות ביותר של הכלים הרשמיים של Google Images כגון הורדת תמונות גדולות מאתר האינטרנט וחיפוש מילות מפתח של תמונות. עם זאת, אם אתה רוצה להיות מסוגל גם לקמפל תמונות וגם לחפש אותן באמצעות תוכנה משלך.

לחיפוש לפי תמונה:

1. בטלפון אנדרואיד שלך, עבור אל Google app Google app או Chrome אפליקציית Chrome .

2. כנסו לאתר עם התמונה.

3. גע והחזק בתמונה.

4. הקש על חפש תמונה עם Google Lens.

5. כדי לחפש בתמונה, אם זמין על האובייקט, הקש על בחר .

6. כדי חלק מתמונה, הקש על בחר אזור תמונה ותחפש את פינות התיבה סביב הבחירה שלך.

7. למצוא בתחתית, גלול לתוצאות חיפוש קשורות.

חיפוש תמונות הפוך לקניות

חיפוש תמונות הפוך הוא אחד ממנועי החיפוש הפופולריים ביותר באינטרנט. זה מאפשר למשתמשים למצוא תמונות של מוצרים שהם מחפשים. אבל, יש לו גם בעיות משלו – לפעמים, התמונות שמוחזרות בחיפוש תמונות הפוך אינן מספיק טובות ואינן תואמות למה שהמשתמשים באמת רוצים לראות.

לא קשה להבין שחיפוש תמונות הפוך הוא צורה נפוצה מאוד של קניות. עם זאת, ניתן להשתמש בו גם להרבה דברים אחרים.

קשה מאוד למצוא מוצר שאתה אוהב. אתה צריך למצוא אותו במהירות וללא מאמץ רב. זה המקום שבו חיפוש תמונות הפוך שימושי. זה מאפשר לך לחפש תמונות של מוצרים שאתה מחפש ואז להשוות אותם זה לצד זה, בדיוק כמו איך אתה משווה את התמונות של מוצרים על המדפים של הסופרמרקט המקומי או חנות הקניות המקוונת שלך.

 

צרו איתנו קשר

רוצה פיתרון מהיר שעובד לבעיה שלך? תשאיר פרטים עכשיו בטופס כאן למטה ומומחה יצור איתך קשר.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן