דף הבית » חיפוש תמונות ברשתות חברתיות » חיפוש בפייסבוק לפי תמונה: המדריך המלא
פייסבוק חיפוש לפי תמונה

חיפוש בפייסבוק לפי תמונה: המדריך המלא

רוצה פיתרון מהיר שעובד לבעיה שלך? תשאיר פרטים עכשיו בטופס כאן למטה ומומחה יצור איתך קשר.

בשנים האחרונות פייסבוק הפכה לפלטפורמת מדיה חברתית חשובה מאוד. הוא נמצא בשימוש על ידי מיליוני אנשים ברחבי העולם. הוא משמש גם לחיפוש תוכן ומידע באינטרנט. הבעיה העיקרית בגישה הזו היא שדורש הרבה זמן ואנרגיה כדי ליצור תמונות שרלוונטיות לנושא מסוים. כדי להתגבר על בעיה זו, פייסבוק הציגה תכונת חיפוש תמונות בשם “חיפוש לפי תמונה”. תכונה זו מאפשרת למשתמשים לחפש תמונות הקשורות לכל נושא או מילת מפתח נתונה. התוצאות מוצגות באופן שעוזר למשתמשים למצוא את מה שהם מחפשים במהירות ובקלות.

חיפוש בפייסבוק לפי תמונה הוא טרנד חדש בעולם השיווק הדיגיטלי. המונח “חיפוש תמונות” שימש לראשונה בשנות ה-80, כאשר IBM הציגה את ה-IBM PC שלה. בשנת 1995, IBM פרסמה מאמר על “חיפוש ברשת העולמית”. בשנת 1999 השיקה גוגל את חיפוש התמונות של גוגל. בשנת 2010, פייסבוק הציעה שירות חיפוש תמונות משלה באמצעות חיפוש בפייסבוק. שירות זה הפך פופולרי בקרב משתמשי מדיה חברתית ומשווקים ברחבי העולם.

בעבר, רוב מנועי החיפוש השתמשו במילים וביטויים כדי למצוא תוצאות. אבל עכשיו, עם עליית חיפוש התמונות, אנחנו יכולים להשתמש בתמונות כתחליף למילים.

זוהי דרך מאוד פופולרית ויעילה למצוא תמונות בפייסבוק:

1. הצעד הראשון הוא לקחת את שם הקובץ של התמונה. ברוב דפדפני האינטרנט, אתה יכול ללחוץ לחיצה ימנית על התמונה ולבחור הצג תמונה או הצג תמונה.

2. מצא את שם הקובץ. זה עלול להסתיים ב-.jpg או .png ואם זה מפייסבוק, יהיה לו “fb” איפשהו לקראת ההתחלה.

ראה כיצד לקובץ יש שלוש קבוצות של מספרים המופרדים על ידי סימני חותם (_) או נקודות? אתר את המספר האמצעי. לדוגמה, ייתכן שתראה כתובת אתר הכוללת משהו שנראה כך:

fbid=65602964473589&set=a.101484896592068.2345.10000116735844&type

איתור הוא המספר האמצעי. בדוגמה למעלה, אני קורא ל”101484896592068″ המספר האמצעי. מספר זה הוא מזהה הפרופיל מפרופיל של משתמש פייסבוק. בדוגמה זו המספר הוא בן 15 ספרות, אך ייתכן שהמספר שלך ארוך או קצר יותר. עם זאת, זה לא צריך להיות עשרוני.

3. העתק והדבק את הדברים הבאים בסרגל הכתובות של דפדפן האינטרנט שלך: https://www.facebook.com/photo.php?fbid=

4. בסוף, ללא רווח, העתק את מספר תעודת הזהות של הפרופיל שמצאת: https://www.facebook.com/photo.php?fbid=101484896592068

5. כנסו לכתובת וכדאי לראות את הפרופיל של משתמש הפייסבוק מהתמונה!

איך לשחזר דף פייסבוק

פייסבוק היא אחת מפלטפורמות המדיה החברתית הפופולריות ביותר. אבל זה גם אחד המנוצלים ביותר, עם מספר עצום של משתמשים וכמות עצומה של נתונים. דווח כי לפייסבוק יש למעלה מ-300 מיליון חשבונות מזויפים, ורק זה מספיק כדי לגרום לך להרגיש לא בטוח בפייסבוק, ולכן חשוב לדעת איך לשחזר את החשבון שלך.

כפלטפורמת המדיה החברתית הגדולה בעולם, פייסבוק היא מקור מצוין לחומר שיווקי ופרסומי. אבל יש גם הרבה אנשים שלא רוצים להשתמש בו יותר כי הם מרגישים שהתוכן חודרני ומעצבן מדי.

הסיבה לכך היא שלפייסבוק יש מדיניות קפדנית לגבי הפוסטים בפלטפורמה שלהם. אתה יכול לפרסם קישורים, תמונות וסרטונים בפלטפורמה שלהם רק אם הם עומדים בסטנדרטים מסוימים. זה כולל דברים כמו לא להיות פורנוגרפי או פוגעני לקבוצה מסוימת של אנשים. אם יש לך פוסט שמפר את הכללים האלה, תוסר מהפלטפורמה באופן מיידי וחשבונך יושעה לצמיתות.

פייסבוק מתירה את ההגבלות הללו מכיוון שהם מאמינים שלמשתמשים צריך להיות יותר חופש בפרסום חומר בפלטפורמה שלהם מאשר אתרי מדיה חברתית אחרים עושים – ללא הגבלות כלשהן. עם זאת, זה לא אומר שהמדיניות של פייסבוק מושלמת: חלק מהמשתמשים עדיין מרגישים כועסים עליהם על כך שאין להם מספיק שליטה על מה שהם יכולים לראות בעמוד שלהם.

חשוב לדעת איך משחזרים עמוד פייסבוק. זה לא קל, במיוחד אם אתה לא משתמש מנוסה בפלטפורמת המדיה החברתית.

דרך טובה לשחזר את חשבונך תהיה באמצעות כלי מקוון כמו זה: https://www.facebookrestore.com/home

 

צרו איתנו קשר

רוצה פיתרון מהיר שעובד לבעיה שלך? תשאיר פרטים עכשיו בטופס כאן למטה ומומחה יצור איתך קשר.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן