דף הבית » חיפוש תמונות בטלפון נייד » כל המידע על: חיפוש לפי תמונה דרך האייפון
חיפוש לפי תמונה דרך האייפון

כל המידע על: חיפוש לפי תמונה דרך האייפון

רוצה פיתרון מהיר שעובד לבעיה שלך? תשאיר פרטים עכשיו בטופס כאן למטה ומומחה יצור איתך קשר.

האייפון הוא כלי רב עוצמה לחיפוש תמונות ומציאת תוכן רלוונטי. חלק זה נותן מבוא קצר כיצד זה עובד, מה עושה את זה שימושי, והמגבלות. . הוא גם מציע כמה טיפים כיצד להשתמש בו בצורה היעילה ביותר. צריך למצוא תמונה או סרטון ספציפי? פשוט הקש על סמל השיתוף, בחר את הפריט שאתה מחפש והתחל להקליד את שמו. הקלד אותו שוב במידת הצורך, והקש על שלח בסיום. (ניתן לשלוח גם קובץ PDF.) שכבות-על נהדרות לשכבת-על של תמונות על גבי תוכן אחר – כמו דפי אינטרנט – או לחתוך חלקים מתמונה על המסך שלך.

האייפון הוא הטלפון הנייד הפופולרי ביותר בשוק. יש לו מספר עצום של יישומים שניתן להשתמש בהם כדי לעזור למשתמשים לחפש דברים באינטרנט. אחד מהם הוא Google Images, המאפשר למשתמשים לחפש תמונות לפי מילות המפתח שלהם. . פונקציית החיפוש פועלת באותו אופן כמו חיפוש תמונות בגוגל, כלומר משתמשים יכולים לראות רשימה של תמונות התואמות את מונח החיפוש שלהם. אם תבחר לבצע חיפוש אחר משהו ספציפי כמו “בית”, זה יציג את כל תמונות הבית מאזור מסוים, או “תמונות חתולים” יציג רק תמונות של חתולים. משתמשים יכולים גם להתאים אישית את החיפושים שלהם על ידי בחירת כותרות ותיאורים לתמונות המופיעות בראש הרשימה.

חיפוש תמונות באייפון קל. אבל איך מחפשים לפי תמונה? ישנן מספר דרכים לעשות זאת, אך רוב האנשים משתמשים בתכונת החיפוש המובנית של האייפון. . תכונת החיפוש כבר מובנית באייפון. אתה רק צריך להקיש עליו ולהקליד את שם התמונה. כאשר אתה עושה זאת, כל מיני מידע על התמונה, כולל התאריך והגודל שלה, ימולא באופן אוטומטי. זוהי אחת התכונות הטובות ביותר של טלפון כמו זה מכיוון שהוא ממש קל לשימוש כשאתה בחוץ עושה כל מה שאתה צריך לעשות בטלפון שלך במהלך היום. התחל בהקשה על תמונה כדי להדגיש אותו. לאחר מכן, מהמסך הראשי או באמצעות מקש קיצור, תוכל לחפש משהו על ידי הקשה על הלחצן שליד שם התמונה או לחיצה על אחת מהתיבות ברשימת התמונות שלך. זה כזה פשוט. לאחר שחיפשת תמונה, הקש עליה כדי לעבור ישירות לדף הפרטים שלה, שם תוכל להציג מידע נוסף עליה כמו מידע על זכויות היוצרים שלה וכמה שטח אחסון נשאר בכרטיס הזיכרון של הטלפון שלך. ואם אתה רוצה לשתף אותו עם חבר, הקש על כפתור השיתוף כדי שזה יקרה.

Google Lens

עדשה היא תכונה חדשה שגוגל הציגה ברבעון האחרון של 2016. זהו כלי מציאות רבודה מבוסס מצלמה המאפשר למשתמשים לצלם תמונות ולזהות אובייקטים בסביבתם.

Google Lens היא תכונה חדשה באפליקציית גוגל המאפשרת לך להתמקד בתמונה שלפניך פשוט על ידי הפניית מצלמת הסמארטפון שלך אליה. זהו כלי נהדר עבור צלמים ואנשים עם מוגבלות המתקשים להשתמש במצלמות קונבנציונליות.

 

 

צרו איתנו קשר

רוצה פיתרון מהיר שעובד לבעיה שלך? תשאיר פרטים עכשיו בטופס כאן למטה ומומחה יצור איתך קשר.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן