דף הבית » חיפוש תמונות בטלפון נייד » חפש לפי תמונה בגוגל באנדרואיד: המדריך המלא
חיפוש לפי תמונה בגוגל באנדרואיד

חפש לפי תמונה בגוגל באנדרואיד: המדריך המלא

רוצה פיתרון מהיר שעובד לבעיה שלך? תשאיר פרטים עכשיו בטופס כאן למטה ומומחה יצור איתך קשר.

חיפוש התמונות של גוגל באנדרואיד הוא כעת מהיר יותר, מדויק יותר וקל יותר לשימוש.

חיפוש לפי תמונה בגוגל באנדרואיד הוא כעת מהיר יותר, מדויק יותר וקל יותר לשימוש. עם העדכון החדש של Google app, עכשיו אתה יכול למצוא את מה שאתה מחפש במהירות בלחיצה אחת בלבד. כל מה שאתה צריך לעשות הוא לצלם את מה שאתה רוצה לחפש וזה יזהה את התמונה באופן אוטומטי. זה גם ייתן לך הצעות לגבי חיפושים דומים האפשריים עם התמונה שלך.

כדי לחפש לפי תמונה, בצע את השלבים הבאים:

1. בטלפון Android שלך, פתח את Google app Google app.

2. בתחתית, הקש על גלה.

3. בשורת החיפוש, הקש על Google Lens Google Lens.

4. צלם או העלה תמונה לשימוש עבור החיפוש שלך:

5. כדי לצלם תמונה: הצבע על אובייקט באמצעות המצלמה והקש על חיפוש.

6. כדי להעלות תמונה קיימת: הקש על גלריית בורר התמונות ובחר תמונה.

8. בחר את האזור שבו ברצונך להשתמש עבור החיפוש שלך:

9. השתמש באובייקט בתמונה: אם זמין, על האובייקט, הקש על בחר .

10. השתמש בחלק מתמונה: הקש על בחר אזור תמונה ולאחר מכן גרור את פינות התיבה סביב הבחירה שלך.

11. בתחתית, גלול כדי למצוא את תוצאות החיפוש שלך.

העדכון האחרון של גוגל לאפליקציית האנדרואיד שלהם מאפשר למשתמשים לחפש לפי תמונה. זוהי תכונה נהדרת למי שמחפש חפץ או פריט ספציפי והם לא יודעים את שמו או איך לאיית אותו.

חיפוש לפי תמונה בגוגל באנדרואיד הוא ממש קל ופשוט. כל מה שאתה צריך לעשות הוא לפתוח את המצלמה, לצלם תמונה של מה שאתה מחפש ואז להקיש על סמל Google בפינה השמאלית התחתונה של המסך.

עדשת גוגל

Google Lens היא טכנולוגיה חדשה שמפותחת על ידי גוגל. זוהי אפליקציית מציאות רבודה שניתן להשתמש בה בסמארטפונים של אנדרואיד ו-iOS. האפליקציה משתמשת במצלמת הטלפון כדי לזהות חפצים ולאחר מכן לספק מידע עליהם או לנקוט בפעולה על סמך מה שהיא רואה.

Google Lens מאפשרת למשתמשים לכוון את הטלפון שלהם לעבר משהו ולגרום למצלמה לזהות אותו, כגון פרח או הר, ולאחר מכן להעלות מידע אודותיו. הם יכולים גם להשתמש ב-Google Lens כדי לתרגם טקסט בשפות אחרות, לגלות עוד על ציור, או אפילו לקנות משהו באינטרנט רק על ידי צילום תמונה שלו. עם Google Lens, משתמשים יכולים גם ליצור אינטראקציה עם האובייקטים שהם מסתכלים עליהם. לדוגמה, אם משתמש מכוון את הטלפון שלו לעבר ציור, Lens תספק מידע רקע לגביו ותאפשר לו לחפש מידע נוסף.

חיפוש תמונות הפוך של עדשת גוגל

חיפוש התמונות ההפוך של Google Lens הוא תכונה חדשה ששוחררה על ידי גוגל ב-Pixel 3. זהו כלי מופעל בינה מלאכותית שיעזור לך למצוא מידע נוסף על מה שאתה מסתכל עליו.

אפליקציית Google Lens יכולה לזהות את האובייקט בו אתה מסתכל ולספק קישורים לרכישתו או למצוא מידע נוסף עליו באינטרנט. זה גם יכול להגיד לך היכן למצוא פריטים דומים בחנויות הקרובות אליך.

פונקציית חיפוש התמונות ההפוכה ב-Google Lens מאפשרת למשתמשים לגלות היכן הם ראו תמונה בעבר על ידי צילום תמונה שלה עם הטלפון שלהם. האפליקציה מציגה תמונות אחרות הדומות מבחינה ויזואלית לזו שצולמה עם תוצאות טקסט מחיפושים קודמים של אותה תמונה ספציפית.

חיפוש תמונות בגוגל

חיפוש תמונות בגוגל הוא שירות המאפשר למשתמשים לחפש תמונות באינטרנט. זה זמין הן במכשירים שולחניים והן במכשירים ניידים.

ניתן להשתמש בו כדי למצוא תמונה של אובייקט, אדם או אירוע ספציפי שאתה מחפש. אתה יכול גם להשתמש בו כדי למצוא תמונות של סגנון או מצב רוח מסוימים שתרצה להשתמש בפרויקט שלך.

חיפוש תמונות של גוגל הוא שירות מקוון המוצע על ידי גוגל המחפש תמונות באינטרנט ומייצר תוצאות מסודרות לפי תאריך, גודל ורלוונטיות.

 

צרו איתנו קשר

רוצה פיתרון מהיר שעובד לבעיה שלך? תשאיר פרטים עכשיו בטופס כאן למטה ומומחה יצור איתך קשר.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן