דף הבית » חיפוש תמונות בטלפון נייד » חיפוש לפי תמונה באנדרואיד: טיפים חשובים ומקוריים
חיפוש לפי תמונה באנדרואיד

חיפוש לפי תמונה באנדרואיד: טיפים חשובים ומקוריים

רוצה פיתרון מהיר שעובד לבעיה שלך? תשאיר פרטים עכשיו בטופס כאן למטה ומומחה יצור איתך קשר.

ישנן דרכים רבות לחפש לפי תמונה באנדרואיד. דרך אחת היא לצלם אובייקט, ולאחר מכן להשתמש באפליקציית חיפוש Google כדי למצוא תמונות שנראות כמוהו. דרך נוספת היא לצלם אובייקט ולהעלות אותו דרך אפליקציית Google Photos. עם זאת, ישנן מספר מגבלות בשתי השיטות הללו.

Google Photos מוגבל מכיוון שהוא מחפש רק אובייקטים שכבר העלית לחשבון שלך. אפליקציית חיפוש Google מוגבלת מכיוון שאתה חייב להיות בעל חיבור נתונים כדי שהיא תפעל כראוי.

להלן שתי שיטות לחיפוש לפי תמונה באנדרואיד:

1. צלם תמונה של אובייקט והעלה אותו דרך אפליקציית Google Photos.

2. השתמש בחיפוש הקולי של Google כדי למצוא תמונות שנראות כמו זו שבתמונה .

העדכון החדש מגוגל הפך לזמין עבור כל משתמשי אנדרואיד. זה מאפשר לך לחפש לפי תמונה בטלפון שלך. תכונה חדשה זו אינה תחליף לתמונות Google, אך היא יכולה להיות מועילה כאשר אתה מחפש תמונה ספציפית וצריך למצוא אותה במהירות.

חיפוש בגוגל לפי תמונה

חיפוש גוגל לפי תמונה הוא שיפור לחיפוש התמונות של גוגל המאפשר לך למצוא תמונות על סמך איך הן נראות.

זוהי דרך ייחודית לחפש תמונות מכיוון שאינך צריך לדעת את הכותרת המדויקת או את מילות המפתח של תמונה. אתה יכול פשוט להעלות תמונה וגוגל יראה לך תוצאות על סמך תמונות דומות.

לתכונה החדשה הזו יש מקרי שימוש רבים כמו מציאת תמונה של פרח ספציפי, זיהוי צבע המכונית שלך או מציאת תמונת פרופיל של מישהו באינטרנט. תכונה חדשה זו נוספה ל-Google Image Search ו-Google Images. זה זמין גם באפליקציה לנייד, מה שאומר שאנשים יכולים כעת לחפש תמונות מהטלפונים שלהם.

תכונת החיפוש של גוגל לפי תמונה אינה מוגבלת רק למציאת אותה תמונה באינטרנט. ניתן להשתמש בו גם כדי למצוא תמונות או איורים דומים של אובייקט מסוים בצבעים וברזולוציות שונות.

חיפוש תמונות הפוך בגוגל

חיפוש תמונות הפוך בגוגל הוא כלי שניתן להשתמש בו כדי לגלות מאיפה הגיעה תמונה ומי יצר אותה.

הצעד הראשון לשימוש בחיפוש תמונות הפוך של Google הוא פתיחת אפליקציית Google Photos בטלפון הנייד שלך. כל מה שאתה צריך לעשות הוא להקיש על סמל המצלמה בתחתית המסך ולאחר מכן להקיש על התמונה שברצונך להפוך את החיפוש. לאחר שהקשת על התמונה הרצויה, תראה רשימה של אפשרויות בסרגל בחלק העליון של המסך. האפשרות שאנו מחפשים היא “חיפוש לפי תמונה”.

לאחר הקשה על “חפש לפי תמונה” תועבר לדף שבו תוכל להקליד את מה שאתה רוצה לחפש. הקלד מה אתה מחפש ולחץ על Enter או לחץ על “חפש”. כעת אתה אמור לראות תמונות דומות או המכילות את מה שהוקלד בתיבה. אם יש תוצאות, הן יוצגו עם הכותרת, התאריך, שם הקובץ המקורי.

העלאת חיפוש תמונות בגוגל

העלאת חיפוש תמונות בגוגל

העלאת חיפוש תמונות בגוגל היא דרך ליצור אינפוגרפיקה. ניתן לעשות זאת על ידי בחירת תמונה מהאינטרנט, אותה ניתן להעלות לפלטפורמות מקוונות שונות, כגון Canva או Piktochart.

השלב הראשון הוא למצוא את התמונה הרצויה בגוגל ולהוריד אותה. על מנת לעשות זאת, יש ללחוץ לחיצה ימנית על התמונה הרצויה ולבחור “שמור תמונה בשם”. השלב הבא יהיה להעלות את הקובץ השמור לפלטפורמה שתבחר.

Google Images הוא מנוע חיפוש המספק גישה לתמונות מכל העולם.העלאת חיפוש תמונות בגוגל:

1. עבור אל https://images.google.com/

2. הקלד את מילת המפתח או הביטוי שאתה מחפש (למשל, “גורים”)

3. לחץ על סמל המצלמה, שיפתח חלון חדש עם מילת המפתח שלך כמונח החיפוש

4. לחץ על “חפש לפי תמונה”

5. אתר את התמונה שברצונך להוריד ולחץ על התמונה

6. שמור אותו במחשב שלך במקום בטוח.

Google Images הוא מנוע חיפוש המספק גישה לתמונות מכל העולם.

 

צרו איתנו קשר

רוצה פיתרון מהיר שעובד לבעיה שלך? תשאיר פרטים עכשיו בטופס כאן למטה ומומחה יצור איתך קשר.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן