דף הבית » מדריך חיפוש תמונות כללי » כמה דברים שלא ידעתם עליהם: חפשו אדם לפי תמונה
חיפוש בן אדם לפי תמונה

כמה דברים שלא ידעתם עליהם: חפשו אדם לפי תמונה

רוצה פיתרון מהיר שעובד לבעיה שלך? תשאיר פרטים עכשיו בטופס כאן למטה ומומחה יצור איתך קשר.

מנוע חיפוש התמונות הוא אחד הכלים הפופולריים והנפוצים ביותר בעולם. זה הפך להיות כל כך פופולרי שהוא הפך לחלק מחיי היומיום שלנו.

1. בטלפון אנדרואיד שלך, עבור אל Google app Google app או Chrome אפליקציית Chrome .

2. כנסו לאתר עם התמונה.

3. גע והחזק בתמונה.

4. הקש על חפש תמונה עם Google Lens.

5. כדי לחפש אובייקט בתמונה, אם זמין על האובייקט, הקש על בחר .

6. כדי לחפש חלק מתמונה, הקש על בחר אזור תמונה ולאחר מכן גרור את פינות התיבה סביב הבחירה שלך.

7. בתחתית, גלול כדי למצוא תוצאות חיפוש קשורות.

מנועי חיפוש תמונות

חלק זה יעסוק כיצד להשתמש במנועי חיפוש תמונות כדי למצוא אנשים וכל מיני מידע, כגון תמונות, סרטונים, כתבות חדשותיות וכו’.

1. מצא תמונות הצעד הראשון הוא למצוא את התמונות שבהן אתה רוצה להשתמש. אפשר להשתמש בגוגל תמונות, אבל יש מצבים שזה לא כל כך טוב או שזה לא עובד בכלל. אתה יכול גם לגלוש בפורומים ממנועי חיפוש תמונות חינמיים כמו Picsearch, Yahoo Image Search ו-Pixabay, אבל אל תשכח שהאיכות של תמונות אלו עלולה להיות ירודה בגלל שהן פלטפורמות פחות פופולריות. לגבי מנועי חיפוש וידאו כגון You Tube, Vimeo או Dailymotion, האיכות לא כל כך טובה. אם אתם רוצים להשתמש במנוע חיפוש תמונות ממקור חינמי, נסו לבחור תמונה שיש בה הרבה הערות. זה יעזור לאנשים למצוא כל מידע שימושי על התמונות/סרטוני הווידאו שלך הקשורים לדברים כגון אנטומיה, רגשות, בריאות ואפילו בעלי חיים ונסיעות.

2. מצא תמונות לפייסבוק אם אתה רוצה לשתף דברים כמו תמונות בפייסבוק או ברשתות חברתיות אחרות (למשל באינסטגרם), אז אתה צריך להעלות את התמונות שלך בחינם. יש כמה אתרי שיתוף תמונות טובים כמו פייסבוק ואינסטגרם, אבל צריך לדאוג לאיכות. הבעיה העיקרית עם אלה היא שרוב האנשים נוטים להשתמש בהם מבלי לשים לב לאיכות ולתהליך הבחירה. ייתכן שהבעלים של אתר לא יוכל לפקח על איכות התמונות ולכן המשתמשים עשויים להוריד או להעתיק תמונות מאתר לפי טעמם. אתה יכול להתחיל עם אחד או שניים פשוטים , אבל טוב שיהיו עוד תמונות, כדי שתוכל להוסיף אותן לפרופיל שלך. אל תשכח שלרוב פייסבוק יש מיליוני משתמשים שמתעניינים בדברים מהסוג הזה ולא היה אכפת להם לראות את התמונות האלה.

3. מצא תמונות נייר להדפסה בחינם אתה יכול להשתמש במנוע חיפוש התמונות של גוגל או אפילו במנוע חיפוש התמונות הפופולרי מאוד של Bing אם אתה יודע איך להשתמש בפונקציות המיוחדות שלהם, אבל הן אינן חינמיות בשום צורה וייתכן שהן מוגבלות לתמונות עם מילות מפתח מסוימות כמו “חתול”, “כלבים” וכו’. אם אתה מתכוון להשתמש במנוע חיפוש התמונות של גוגל, תחילה ודא שאתה מזין את ביטויי המפתח בדיוק כפי שהם מופיעים במודעה שלך, לא שילוב שלהם.

 

צרו איתנו קשר

רוצה פיתרון מהיר שעובד לבעיה שלך? תשאיר פרטים עכשיו בטופס כאן למטה ומומחה יצור איתך קשר.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן