דף הבית » חיפוש תמונות בטלפון נייד » חיפוש לפי תמונה באמצעות אנדרואיד: מדריך שחשוב לדעת
חיפוש לפי תמונה דרך האנדרואיד

חיפוש לפי תמונה באמצעות אנדרואיד: מדריך שחשוב לדעת

רוצה פיתרון מהיר שעובד לבעיה שלך? תשאיר פרטים עכשיו בטופס כאן למטה ומומחה יצור איתך קשר.

חיפוש לפי תמונה דרך האנדרואידאתה יכול להשתמש ב-Google Lens כדי לצלם תמונה של אובייקט או טקסט וגוגל תנסה להבין מה זה.

כדי לעשות זאת, בטלפון Android שלך, פתח את Google app Google app. בתחתית, הקש על גלה. בשורת החיפוש, הקש על Google Lens Google Lens. צלם או העלה תמונה לשימוש עבור החיפוש שלך: כדי לצלם תמונה: הצבע על עצם באמצעות המצלמה והקש על חיפוש. כדי להעלות תמונה קיימת: הקש על גלריית בורר התמונות ובחר תמונה. בחר את האזור שבו ברצונך השתמש עבור החיפוש שלך: . השתמש באובייקט בתמונה: אם זמין, על האובייקט, הקש על בחר . השתמש בחלק מתמונה: הקש על בחר אזור תמונה הוא גרור את פינות התיבה סביב הבחירה שלך. בתחתית, כדי למצוא את תוצאות החיפוש שלך.

כמו כן, אתה יכול לחפש את אודיו בטלפון אנדרואיד שלך על ידי הקשה על סמל המיקרופון בסרגל לחפש את הקשה על צליל שאתה רוצה למצוא. אתה יכול להתאים את מיקום בטלפון אנדרואיד על ידי הקשה על החיפוש סמל המיקום בסרגל חיפוש בחירה מתוך רשימה של מיקומים נוכחיים השמורים במפות Google. . אתה יכול לפי שעה בטלפון אנדרואיד שלך על ידי הקשה על סמל השעון בסרגל חפש את הקשה על תאריך. אתה יכול גם לפי אירוע בטלפון אנדרואיד שלך על ידי חיפוש הקשה על סמל המיקום בסרגל החיפוש הגיע לכש על ‘אירועים’. לאחר מכן הקש למצוא על אירוע שברצונך גוגל אינה מציעה דרך מובנית לחיפוש תמונות לפי צבעים.

חיפוש תמונות הפוך בגוגל

חיפוש תמונות הפוך הוא טכניקה המאפשרת לך למצוא תמונות הדומות לזו שאתה מחפש. זה נקרא לפעמים גם “חיפוש תמונות הפוך בגוגל” או “חיפוש תמונות הפוך בגוגל”.

חיפוש תמונות הפוך בגוגל פועל על ידי העלאת תמונה של אובייקט, אדם, מקום או דבר. לאחר מכן, מנוע החיפוש יגיד לך אילו תמונות נוספות הוא מצא הדומות לתמונה שהועלתה. זה יכול לעזור לאנשים למצוא מידע על פריטים וחפצים שהם ראו בתמונות אבל לא יודעים איך קוראים להם.

אם אתה רוצה לבצע חיפוש תמונות הפוך בגוגל בעצמך, ישנם כלים רבים זמינים באינטרנט שבהם ניתן להשתמש למטרה זו. אחד הפופולריים שבהם הוא TinEye Reverse Image Search שניתן למצוא בכתובת https://www.tineye.com/.

כיצד להפוך את חיפוש התמונות באנדרואיד

חיפוש תמונות הפוך הוא דרך פופולרית לגלות מאיפה נלקחה תמונה במקור. זה קיים כבר זמן מה, אבל רק עכשיו זה הפך זמין באנדרואיד.

כדי לעשות זאת, עליך לפתוח את התמונה בטלפון שלך ולאחר מכן ללחוץ על שלוש הנקודות בפינה השמאלית העליונה של המסך. זה ייתן לך אפשרות לבצע חיפוש תמונות הפוך.

חפש לפי תמונה בטלפון

השימוש בתמונה הוא דרך מצוינת למצוא את מה שאתה מחפש בטלפון שלך. אפליקציית המצלמה היא בדרך כלל האפליקציה הראשונה שאנשים פותחים כדי לצלם וזו גם המקום הראשון שאליו הם הולכים כשהם רוצים למצוא משהו.

אפליקציית המצלמה מסוגלת לזהות אובייקטים בתמונות כבר זמן מה, אבל התכונה החדשה של גוגל “חיפוש לפי תמונה” לוקחת את הטכנולוגיה הזו צעד אחד קדימה. זה מאפשר לך לחפש על ידי צילום של כל דבר עם הטלפון שלך, במקום להקליד מילות מפתח או לסרוק תמונה.

התכונה החדשה הזו לא רק מהירה יותר מהקלדת מילות מפתח, היא גם הופכת את החיפוש למהנה ויעיל יותר. אתה יכול לחפש כל דבר ממסעדות, בעלי חיים, ציוני דרך או אפילו פריטים ספציפיים כמו כובעים או נעליים!

 

צרו איתנו קשר

רוצה פיתרון מהיר שעובד לבעיה שלך? תשאיר פרטים עכשיו בטופס כאן למטה ומומחה יצור איתך קשר.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן