דף הבית » מדריך חיפוש תמונות כללי » חפש חולצה לפי תמונה: טיפים חשובים ומקוריים
חיפוש חולצה לפי תמונה

חפש חולצה לפי תמונה: טיפים חשובים ומקוריים

רוצה פיתרון מהיר שעובד לבעיה שלך? תשאיר פרטים עכשיו בטופס כאן למטה ומומחה יצור איתך קשר.

כולנו רוצים להיראות מגניבים ומסוגננים. יש כל כך הרבה חנויות מקוונות שמוכרות בגדים ואביזרים.

אנחנו יכולים לחפש חולצה לפי תמונה. אם איננו מכירים את התמונה, נוכל להשתמש במנוע החיפוש כדי למצוא אותה. אבל אם אנחנו רוצים לחפש חולצה לפי תמונה, אז מה אנחנו עושים? אנחנו צריכים תמונה שמראה חולצה ויש לה קצת מידע עליה.

אם התמונה נשמרת בטלפון שלך:

1. ) פתח את Google app, ולאחר מכן הקש בתחתית על “גלה”

2.) בסרגל החיפוש, הקש על סמל המצלמה לצד סמל המיקרופון.

3.) העלה תמונה שנשמרה במכשיר שלך.

4.) גרור את התמונה כדי לבחור את כיסוי התמונה.

5.) הקש על סמל החיפוש בתחתית התמונה.

מנוע חיפוש תמונות ידוע הוא חיפוש תמונות בגוגל. זהו שירות אינטרנט המאפשר למשתמשים למצוא תמונות בקלות על ידי חיפוש מילות מפתח. ישנם מנועי חיפוש תמונות רבים אחרים בחוץ, כולל Bing Image Search ו-Yahoo! חיפוש תמונות, אבל גוגל היא הפופולרית ביותר כבר שנים. מיליוני אנשים השתמשו בו מדי יום כדי למצוא במהירות תמונות באלבומי התמונות המקוונים ובגלריות התמונות המקוונות שלהם, כמו גם באתרי מדיה חברתית כמו פייסבוק וטוויטר.

קניות באמצעות חיפוש תמונות

חיפוש תמונות הוא אחת הדרכים הפופולריות ביותר למצוא מוצרים ושירותים. ניתן להשתמש בו כדי למצוא מוצרים מקטגוריות, מותגים ומותגים שונים שמעולם לא שמעתם עליהם.חיפוש תמונות הוא דרך יעילה מאוד למצוא מוצרים ושירותים שאתה רוצה לקנות. זוהי דרך מצוינת להשיג תוצאות רלוונטיות יותר בעת חיפוש מוצרים ושירותים.

1.) Amazon StyleSnap

אתה יכול לאתר לבוש עם תמונה בלבד הודות למנוע החיפוש החזותי הספציפי לבגד באפליקציית הקניות הראשית של אמזון. על ידי הקשה על סמל המצלמה בתיבת החיפוש של אפליקציית אמזון ובחירה ב- StyleSnap, תוכל לגשת לאפשרות. עליך לכוון בתצוגת המצלמה את פריט הלבוש שברצונך לסרוק לאחר הקשה עליו כדי להתחיל את תצוגת המצלמה של האפליקציה. אתה יכול גם להעלות תמונה מהגלריה של הטלפון שלך. אתה יכול לעיין ברשימות המוצרים המומלצים אם אתה יכול למצוא אותם באמזון. עבור כל רכיב שניתן לזהות בתלבושת, הוא יספק מגוון אפשרויות מכירה.

2.) CamFind

פלטפורמת מנוע חיפוש ויזואלית בשם CamFind יכולה לזהות בגדים מתמונות. זה בין אפליקציות האופנה המובילות לאייפון ולאנדרואיד. כל שעליך לעשות הוא לצלם תמונה, להמתין מספר שניות עד שהמנוע יעבד אותה, ותראה את התוצאה. הוא מספק סרטוני YouTube הקשורים למוצר, תיאור וקישורי קניות.

3.) עדשת גוגל

תכונת זיהוי התמונה של Google Lens יכולה לזהות כל סוג של בגדים, כולל שרשראות ואביזרים אחרים הקשורים לתכשיטים. זה מקל על איתור בגד שאתה רואה ברחבי העיר. כדי להשתמש בו, אתה אפילו לא צריך לצלם תמונה. הכניסו את פריט הלבוש למסגרת העינית, ו-Google Lens ידגיש אותו עם סמל כחול קטן אם הוא מתאים.

4.) פינטרסט

לאפליקציית הסלולר של Pinterest יש תכונת חיפוש ויזואלית בשם Lens המאפשרת לך לדפדף בין מיליוני הפוסטים ברשת החברתית באמצעות תמונות. זה יכול לזהות אובייקטים רבים, כולל תלבושת שלמה, בדומה ל-Google Lens.

 

חיפוש תמונות הוא כלי רב עוצמה עבור הקונה המקוון. זוהי דרך מצוינת למצוא מוצרים ושירותים הרלוונטיים לצרכים שלך.חיפוש תמונות הוא כלי רב עוצמה למציאת מוצרים, שירותים או תוכן אחר. זה מאפשר לך למצוא מידע באינטרנט בכמה לחיצות בלבד. קניות באמצעות חיפוש תמונות היא דרך מצוינת לחסוך זמן וכסף. זוהי צורה של קניות מקוונות שהולכת וגוברת בפופולריות.

 

צרו איתנו קשר

רוצה פיתרון מהיר שעובד לבעיה שלך? תשאיר פרטים עכשיו בטופס כאן למטה ומומחה יצור איתך קשר.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן