דף הבית » חיפוש תמונות בטלפון נייד » כמה דברים שלא ידעתם עליהם: חפש לפי תמונה בנייד
חיפוש לפי תמונה בסלולרי

כמה דברים שלא ידעתם עליהם: חפש לפי תמונה בנייד

רוצה פיתרון מהיר שעובד לבעיה שלך? תשאיר פרטים עכשיו בטופס כאן למטה ומומחה יצור איתך קשר.

חיפוש לפי תמונה בנייד הוא תכונה חדשה יחסית המאפשרת לאנשים למצוא את מה שהם מחפשים על ידי העלאת תמונה.

היכולת לחפש תמונות על ידי העלאתן אינה חדשה. זה קיים כבר זמן מה, אם כי הוא שימש בעיקר במרחב הארגוני. אבל עם השימוש המוגבר בסמארטפונים ובמדיה החברתית, סוג זה של חיפוש הופך נפוץ יותר.

בחלק זה, נבחן כיצד תכונה זו פועלת וכיצד תוכל להשתמש בה בחיי היומיום שלך.

חיפושים מבוססי תמונה יכולים להתבצע ברוב מנועי החיפוש הגדולים כמו גוגל או בינג, או אפילו באתרי מדיה חברתית כמו פייסבוק או אינסטגרם.

אפשר גם לבצע חיפוש מבוסס תמונות מהמכשיר עצמו באמצעות כלים מובנים כמו אפליקציית המצלמה או אפליקציית גלריית התמונות, בהתאם למערכת ההפעלה שלכם.

כדי לבצע חיפוש מבוסס תמונה ממחשב שולחני, עליך להעלות תמונה לדפדפן כדי לחפש אותו. כדי לחפש לפי תמונה בנייד, יש לפתוח תחילה את אפליקציית המצלמה, בה יש כפתור ייעודי להעלאת תמונה ולאחר מכן לבצע חיפוש משם. החל מ-iOS 8 וממשיך בעדכוני iOS הבאים, אפל הוסיפה את היכולת למשתמשים ליצור מסננים פרטיים משלהם בתוך אפליקציית המצלמה, כך שכל מסנן מציג רק את התמונות שהועלו באמצעות תכונה זו בעבר. לדוגמה, אם אתה מחפש ספציפי צבע עבור המסנן שלך, רק התמונות שבהן השתמשת בצבע זה יופיעו. The Camera Roll: The Camera Roll היא תיקייה במכשיר שבה כל התמונות שלך מאוחסנות. ניתן לגשת אליו מאפליקציה ייעודית או מתוך אפליקציית התמונות במסך הבית. ב-iOS 8, אפל אפילו הוסיפה חלק מהאפליקציה כדי לעזור לך למצוא אנשים ספציפיים בספריית התמונות שלך, מה שמקל עוד יותר על החיפוש אחר זיכרונות שמורים ולשתף אותם עם אחרים.

חיפוש תמונות בגוגל

חיפוש תמונות בגוגל הוא מנוע חיפוש המאפשר למשתמשים למצוא תמונות על סמך מילות מפתח. התמונות מדורגות בסדר כרונולוגי הפוך, כאשר התמונות העדכניות ביותר מופיעות ראשונות.

גוגל השתמשה בבינה מלאכותית כדי לשפר את אלגוריתם חיפוש התמונות שלה ולהפוך אותו למדויק יותר. הם משתמשים בטכנולוגיית ראייה ממוחשבת כדי לנתח את התוכן של תמונה ולזהות במה מדובר, כדי שיוכלו להבין טוב יותר את ההקשר של תמונה ולדרג אותה בהתאם.

חיפוש תמונות הפוך באנדרואיד

חיפוש תמונות הפוך הוא תהליך של חיפוש תמונות על סמך התוכן שלהן. ישנם מספר כלים שיכולים לעזור לך במשימה זו, אך אף אחד מהם אינו חזק ויעיל כמו חיפוש התמונות ההפוך של גוגל.

חיפוש התמונות ההפוך של גוגל הוא כלי רב עוצמה שניתן להשתמש בו כדי למצוא את המקור המקורי של תמונה, לזהות הפרות של זכויות יוצרים ואפילו למצוא את הטלפון או המחשב הנייד שאבדו.

העלאת חיפוש תמונות בגוגל

אתה יכול להעלות חיפוש תמונות בגוגל על ידי לחיצה על כפתור “העלה תמונה” בראש כל עמוד. העלאת חיפוש תמונות היא קלה ותוכל להשתמש בו כדי להקל על אחרים למצוא את אותן תמונות.

חיפוש תמונות של גוגל הוא מנוע חיפוש המאפשר למשתמשים לחפש תמונות באינטרנט. זהו כלי יעיל למציאת תמונות שרלוונטיות לנושא או למילת מפתח נתונה.

Google Images הוא המקום הטוב ביותר להתחיל את החיפוש שלך אחר תמונות בחינם. אתה יכול להעלות תמונה של מה שאתה מחפש וגוגל ימצא תמונות שמתאימות לחיפוש שלך.

 

צרו איתנו קשר

רוצה פיתרון מהיר שעובד לבעיה שלך? תשאיר פרטים עכשיו בטופס כאן למטה ומומחה יצור איתך קשר.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן