דף הבית » חיפוש תמונות באתרי מסחר אלקטרוני » כל המידע על: חפש לפי תמונה aliexpress
חיפוש לפי תמונה aliexpress

כל המידע על: חפש לפי תמונה aliexpress

רוצה פיתרון מהיר שעובד לבעיה שלך? תשאיר פרטים עכשיו בטופס כאן למטה ומומחה יצור איתך קשר.

תמונות הן כלי רב עוצמה עבור קונים מקוונים. הם יכולים לספק הבנה טובה יותר של המוצר ולעזור לאנשים לקבל החלטה מה לקנות.

Aliexpress הוא אחד מאתרי הקניות המקוונים הגדולים בסין. יש לו למעלה מ-2,000,000 פריטים עם יותר מ-200 מיליון משתמשים פעילים חודשיים והוא גדל במהירות.כדי לחפש לפי תמונה ב- Aliexpress:

1.) הוסף את התוסף לכרום שלך (חיפוש Aliexpress לפי תמונה)

2.) חפש תמונה בגוגל ואז פשוט לחץ לחיצה ימנית ותראה “חפש Aliexpress לפי תמונה”

פונקציית החיפוש לפי תמונה ב- Aliexpress היא כלי חדש המאפשר לקונים לחפש מוצרים באופן ויזואלי על ידי העלאת תמונה של המוצר.

זהו כלי מועיל מאוד עבור אלה שאינם בטוחים לגבי השם הסיני המקורי של המוצר. פונקציית החיפוש לפי תמונה יכולה לשמש גם כדי למצוא פריטים דומים, שעשויה להיות אפשרות טובה יותר משימוש בחיפוש מילות מפתח רגיל . ייתכן שהתמונות שסופקו לא תואמות לשם המוצר הסיני בגלל האופן שבו סין מתרגמת אנגלית ושפות אחרות. לדוגמה, אם אתה מחפש ‘שוקולד’ בפונקציית החיפוש לפי תמונה, התוצאות עשויות להציג תמונות מוגבלות של מוצרי שוקולד כגון חטיפי ממתקים או עוגות.

חיפוש תמונות של aliexpress באייפון

בכל יום אנו רואים תמונות רבות באינטרנט. לפעמים, תמונות אלו אינן באיכות גבוהה ומתקשה למצוא את התמונה הרצויה. כדי לפתור בעיה זו, אליאקספרס עלתה עם אפליקציה חדשה המסייעת במציאת התמונה הרצויה מתוך אוסף גדול של תמונות. אפליקציה זו זמינה למשתמשי iOS ואנדרואיד. זה קל לשימוש וניתן להוריד אותו מחנות Google Play או Apple App Store. . האפליקציה זמינה בשתי שפות: אנגלית וסינית. יש לו מסנן שעוזר למצוא את התמונות על סמך קטגוריות וחיפוש מילות מפתח. ישנה אפשרות לשמור תמונות לשימוש מאוחר יותר, אותן ניתן לשתף גם עם חברים ומשתמשים אחרים. לאפליקציה ממשק קל המנחה את המשתמשים בתהליך הגלישה וההורדה של התמונה הרצויה ללא כל טרחה. AliExpress הצליחה לספק אפליקציה זו ללקוחותיה כאמצעי להקל על חווית החיפוש שלהם ב דרך פשוטה וקלה. לאפליקציה הזו יש את התכונות הבאות: -מסננים שעוזרים לך למצוא את התמונות על סמך קטגוריות כמו מכוניות, חיות וכו’. -חפש את התמונות באמצעות מילות מפתח ספציפיות לקטגוריה הרצויה לך. -שמור את התמונות המועדפות עליך לשימוש מאוחר יותר.(אופציונלי) -שתף עם חברים או משתמשים אחרים באמצעות רשתות מדיה חברתית כגון פייסבוק, טוויטר או אינסטגרם. -הורד כל תמונה מתוך האפליקציה ללא כל טרחה. . -הצג את התמונה בגדלים ובאיכות שונים.

איך לחפש בaliexpress

AliExpress הוא שוק שיש לו למעלה מ-10 מיליון מוצרים. לא קל למצוא את מה שאתה מחפש באתר. בחלק זה, נעבור על הדרכים השונות לחיפוש ב- AliExpress.

1) הקלד מילות מפתח:

זוהי הדרך הנפוצה ביותר לחיפוש ב- AliExpress. אתה יכול להקליד מילות מפתח הקשורות למוצר הרצוי שלך, והוא יציג לך את כל המוצרים הזמינים התואמים את מונחי החיפוש שלך.

2) קטגוריות מוצרים:

AliExpress מספקת רשימה של קטגוריות מוצרים שתוכלו לעיין בהן ולמצוא את מה שאתם צריכים. קטגוריות אלו ממוינות לפי פופולריות, מחיר או רלוונטיות.

3) מסננים:

כאשר תלחצו על קטגוריית מוצר, זה יעביר אתכם לעמוד עם מסננים לקטגוריות משנה, מותגים וטווחי מחירים. אתה יכול להשתמש במסננים אלה כדי לצמצם את תוצאות החיפוש שלך ולמצוא בדיוק את מה שאתה רוצה במהירות ובקלות. מומלץ להשתמש במסננים כאשר אתה מחפש משהו ספציפי. אתה יכול לסנן את החיפוש שלך לפי סוג המוצר, המחיר והפופולריות. מסננים ממוקמים בסרגל הצד בצד שמאל של המסך.

הורדת תמונות aliexpress

Aliexpress Image Downloader הוא יישום אינטרנט חינמי המאפשר למשתמשים להוריד את התמונות של המוצרים האהובים עליהם מאתר Aliexpress בלחיצה אחת.

לאליאקספרס יש תוכנת הורדת תמונות המאפשרת להוריד את כל התמונות מדף מוצר ספציפי. חשוב לציין שתמונות אלו אינן ניתנות להורדה כברירת מחדל, לכן יש ללחוץ על כפתור “הורד” ולבחור ב”תמונה” על מנת להוריד אותן.

ישנן דרכים רבות ושונות להוריד תמונות מאליאקספרס. אתה יכול להשתמש בתוסף דפדפן, להוריד אותם ידנית דרך הדפדפן או דרך אפליקציה.

אם אתה מחפש להוריד מספר גדול של תמונות בבת אחת, אז שימוש בתוסף דפדפן הוא האפשרות הטובה ביותר עבורך.

 

צרו איתנו קשר

רוצה פיתרון מהיר שעובד לבעיה שלך? תשאיר פרטים עכשיו בטופס כאן למטה ומומחה יצור איתך קשר.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן