דף הבית » חיפוש תמונות באתרי מסחר אלקטרוני » כמה דברים שלא ידעתם עליהם: חפש באיביי לפי תמונה
חיפוש באיביי לפי תמונה

כמה דברים שלא ידעתם עליהם: חפש באיביי לפי תמונה

רוצה פיתרון מהיר שעובד לבעיה שלך? תשאיר פרטים עכשיו בטופס כאן למטה ומומחה יצור איתך קשר.

ebay הוא השוק המקוון הגדול בעולם, שבו נמכרים כל דבר, החל ממכוניות ועד מחשבים, בגדים ועד ספרים. זה מקום שבו אנשים מתחברים ועו

הדרך הנפוצה ביותר למציאת תמונות באיביי היא על ידי חיפוש לפי מילת מפתח. עם זאת, אם אתה משתמש באיביי ואתה רוצה למצוא כמה תמונות שאתה אוהב, ייתכן ששיטת החיפוש הזו לא מספיקה.

מנוע חיפוש הוא מערכת ממוחשבת המשתמשת בקבוצה של מילות מפתח כדי למצוא מסמכים ודפי אינטרנט באינטרנט. הוא יכול גם לחפש תמונות, קבצי מוזיקה, סרטונים או סוגים אחרים של תוכן שניתן לכתוב בכל שפה.

המטרה העיקרית של מנוע חיפוש היא לספק למשתמשים את התוצאות הרלוונטיות ביותר ככל האפשר על מנת להקל על חייהם בזמן הגלישה באינטרנט. אם משתמש ילחץ על אחת מהתוצאות ממנוע חיפוש, הוא יופנה לאתר אחר שבו יוכל לקבל מידע נוסף עליו ולאחר מכן לקנות אותו במידת הצורך. בנוסף, כל האתרים הרשומים במנוע חיפוש מסוים מחוברים זה לזה כך שמשתמשים יכולים לנווט ביניהם בקלות באמצעות קישורים מאתר אחד לאתר אחר.

בעזרת חיפוש תמונות תוכלו למצוא מוצרים שאתם צריכים. המוצר מוצג בתמונה ממוזערת ולצדו מוצג תיאור.

עם חיפוש תמונות, אתה יכול לצלם תמונה של משהו שאתה רוצה לקנות – או להשתמש בתמונה קיימת מגליל המצלמה שלך – ולהכניס אותה לסרגל החיפוש של eBay באפליקציות המקוריות שלנו. לאחר מכן, נציג לך רישומים התואמים לפריט שאתה מחפש.

אלי אקספרס

עלי אקספרס היא חנות מסחר אלקטרוני גדולה שמוכרת הכל, החל מבגדים ועד מוצרי אלקטרוניקה וריהוט. החברה צומחת במהירות מאז נוסדה בשנת 2010. Aliexpress הוא אתר מסחר אלקטרוני סיני שמוכר סוגים שונים של מוצרים באינטרנט. זה הפך לפופולרי מאוד בקרב אנשים סינים והוא משמש חברות רבות למכירת המוצרים שלהם. הוא גדל בפופולריות והוא כיום אתר המסחר האלקטרוני השני בגודלו בסין.

1. באמצעות הסמארטפון או הטאבלט, עבור לאפליקציית AliExpress. לחץ על סמל המצלמה בסרגל החיפוש והעלה את התמונה מהאחסון המקומי שלך. לאחר מכן, עליאקספרס תפרט מוצרים שנראים דומים במראה.

2. במקום להציג את הפריטים “הכל”, אתה יכול לסנן תוצאות על ידי בחירת קטגוריה כמו חולצות, שמלות, תחתונים וכו’.

3. ייתכן שתבחין שהתמונה שהועלתה מופיעה בראש העמוד. לחץ עליו כדי למקד את החיפוש לחלק מסוים בתמונה. לאחר מכן הקש על סיום כדי להציג את התוצאות.

מנוע חיפוש הוא חלק גדול מהאינטרנט. הוא נמצא בשימוש על ידי מיליוני אנשים מדי יום. המטרה העיקרית של מנוע חיפוש תמונות היא למצוא תמונות ותמונות הקשורות למילת מפתח או לנושא.

Alibaba

עליבאבא היא השוק המקוון הגדול ביותר בסין. יש לו מספר עצום של מוצרים ושירותים לבחירה. לעליבאבא יש למעלה מ-200 מיליון משתמשים פעילים, מה שהופך אותה לאתר הקניות המקוון הגדול ביותר בסין. ע חיפוש התמונות של עליבאבא הפך למנוע החיפוש הנפוץ ביותר בסין והוא נמצא בשימוש נרחב על ידי אנשים כדי למצוא מוצרים באתר האינטרנט שלו.

כאשר אתה מרחף על כל תמונה שאתה רואה באינטרנט, הסמל של התוסף הזה יופיע בפינה השמאלית העליונה של התמונה. לחץ על הסמל כדי להתחיל בחיפוש אחר מוצרים דומים בחיפוש התמונות של עליבאבא. לאחר סיום החיפוש, תועברו לדף התוצאות בלשונית חדשה.

 

צרו איתנו קשר

רוצה פיתרון מהיר שעובד לבעיה שלך? תשאיר פרטים עכשיו בטופס כאן למטה ומומחה יצור איתך קשר.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן