דף הבית » מדריך חיפוש תמונות כללי » כל מה שאתה צריך לדעת על: חפש לפי תמונה
חיפוש לפי תמונה

כל מה שאתה צריך לדעת על: חפש לפי תמונה

רוצה פיתרון מהיר שעובד לבעיה שלך? תשאיר פרטים עכשיו בטופס כאן למטה ומומחה יצור איתך קשר.

חיפוש תמונות באינטרנט יכול להיות משימה קשה. ישנן דרכים רבות ושונות לחיפוש. דרך אחת היא להשתמש בתוכנת זיהוי תמונות כדי למצוא תמונה שדומה לזו שאתה מחפש.

תוכנה זו מזהה את האובייקטים בתמונה, משווה אותם לתמונות אחרות, ואז מוצאת תמונות אחרות הדומות או קשורות. היתרון העיקרי של חיפוש מסוג זה הוא שהוא אינו מצריך כל הקלדה או קלט טקסט מהמשתמש, מה שיכול להקל על אנשים שאינם יכולים לקרוא או לדבר אנגלית היטב.

דרך נוספת לחפש תמונות באינטרנט היא באמצעות מנוע חיפוש חזותי, המסתמך על אלגוריתמים של למידת מכונה וטכניקות בינה מלאכותית על מנת למצוא תמונות רלוונטיות על סמך מה שאתה מעלה ומה אחרים העלו לפניך. מנועים חזותיים אינם דורשים כל סוג של קלט טקסט מהמשתמש מכיוון שהם מסתמכים אך ורק על רמזים חזותיים כמו צבע, צורה, דפוס וכו’, על מנת לזהות על מה הם מסתכלים.

גוגל הוסיפה לאחרונה אפשרות חדשה של “חיפוש לפי תמונה” לאפליקציית הנייד שלה, שתאפשר למשתמשים לצלם משהו ולמצוא תוצאות דומות בשרתים של גוגל. תכונת החיפוש החדשה לפי תמונה הייתה שימושית עבור אנשים רבים שחיפשו תמונות ספציפיות באינטרנט. תכונה זו הועילה גם לאנשים שמתקשים לזכור את השם של תמונה מסוימת שראו פעם אבל לא זוכרים איך קראו לה.

אפשרות החיפוש החדשה הזו מקלה מאי פעם על מציאת התמונה הנכונה ב-Google Images.

 

חיפוש אנשים לפי תמונה

זוהי תכונה חדשה שגוגל בדקה. הרעיון הוא לעזור לך למצוא מישהו שאתה מכיר על ידי סריקת הפנים שלו והשוואתם לפנים שבבסיס הנתונים שלו. עם התפתחות טכנולוגיית זיהוי הפנים, אנו יכולים כעת לחפש אנשים לפי התמונה שלהם.

זוהי תכונה שימושית מאוד עבור רשויות אכיפת חוק וביקורת גבולות. זו גם דרך טובה למצוא מישהו שאיבדת קשר איתו או שאנשים ימצאו את החברים שלהם במסיבות. פותחה אפליקציה חדשה, FindFace, שיכולה לזהות אנשים לפי התמונה שלהם. זהו כלי נהדר לחיפוש אנשים בקהל או באירוע.

האפליקציה פועלת על ידי השוואת התמונה שאתה מעלה למסד הנתונים שלה של למעלה מ-4 מיליון משתמשי מדיה חברתית רוסית. לאחר מכן הוא מראה לך התאמות לאדם בתמונה שלך.

כיצד לבצע חיפוש תמונות בגוגל

חיפוש תמונות בגוגל הוא מנוע חיפוש המספק למשתמשים דרך קלה למצוא תמונות ולהשתמש בהן. יש לו תכונות רבות כגון חיפוש לפי צבע, גודל, פורמט או סוג הקובץ.

חיפוש תמונות בגוגל הוא כלי נהדר עבור תלמידים ומורים שמחפשים תמונות לשימוש במצגות או במטלות שלהם. זה יכול לשמש גם אנשים שמחפשים השראה כיצד לעצב דברים מסוימים כמו אפליקציות, אתרים ולוגואים.

כיצד לבצע חיפוש תמונות בגוגל

אחת הדרכים הטובות ביותר לחפש תמונות בגוגל היא להשתמש בחיפוש התמונות של גוגל.

אתה יכול למצוא מספר דרכים שונות לחיפוש תמונות בגוגל.

חלק מהם הם:

– אתה יכול להקליד מילה או ביטוי ולאחר מכן לבחור “תמונות” מהתפריט הנפתח.

– ניתן גם להזין כתובת URL המכילה תמונה.

גוגל הוא מנוע החיפוש הפופולרי ביותר בעולם וזה לא בלי סיבה. לגוגל יש מנוע חיפוש תמונות חזק המאפשר למשתמשים לחפש תמונות לפי מילת מפתח, סוג או אפילו צבע.

ישנן דרכים רבות להשתמש בחיפוש התמונות של גוגל. הדרך הראשונה היא פשוט להזין מילה או ביטוי בשורת החיפוש ולראות מה עולה. זה ייתן לך מושג כללי על מה אנשים מחפשים ב-Google Images בכל זמן נתון. אתה יכול גם לחדד את התוצאות שלך על ידי לחיצה על כפתור “מתקדם” ובחירה מבין המסננים השונים הזמינים שם (למשל, “צבע”, “סוג” וכו’).

 

 

צרו איתנו קשר

רוצה פיתרון מהיר שעובד לבעיה שלך? תשאיר פרטים עכשיו בטופס כאן למטה ומומחה יצור איתך קשר.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן