דף הבית » מדריך חיפוש תמונות כללי » הנה משהו שלא ידעת עליו: חפש לפי תמונה בגלריה
חיפוש לפי תמונה בגלריה

הנה משהו שלא ידעת עליו: חפש לפי תמונה בגלריה

רוצה פיתרון מהיר שעובד לבעיה שלך? תשאיר פרטים עכשיו בטופס כאן למטה ומומחה יצור איתך קשר.

ל-Google Photos יש תכונת חיפוש תמונות המאפשרת למשתמשים לחפש תמונות ספציפיות באפליקציה על סמך מה שהם רואים בגלריה. משתמשים יכולים להקליד מילות מפתח או להשתמש בחיפוש חזותי על ידי העלאת תמונה של מה שהם מחפשים.

ניתן למצוא את פונקציית חיפוש התמונות של Google Photos על ידי הקשה על סמל הזכוכית המגדלת בפינה השמאלית העליונה שליד כפתור “חיפוש”. במסך הראשי של האפליקציה. לאפליקציית Google Photos יש פונקציית חיפוש תמונות המאפשרת למשתמשים לחפש תמונות ספציפיות באפליקציה על סמך מה שהם רואים בגלריה. .

1. פתח את Google Photos .

2. לחץ על הקולאז’ או אלבום התמונות שבו תרצה לחפש תחת “אלבומים”.

3. בצד שמאל, לחץ על “חפש תמונות”.

4. בתיבת הטקסט שמופיעה, הזן נושא שאתה מחפש, כגון תמונה של חתול או תמונה עם צבעים אדומים וירוקים בתוכה. לדוגמה: “חתול”. או “ירוק”.

5. לחץ על “חפש” כשתסיים להזין מונח. כדי למצוא תמונה של חתול, אנו מקלידים “חתול” בתיבת הטקסט ולאחר מכן לוחצים על “חפש”.

Google Photos היא אפליקציית ניהול ושיתוף תמונות. האפליקציה מאפשרת למשתמשים להעלות תמונות מהמכשיר שלהם ולארגן אותן אוטומטית לפי תאריך, מיקום ואנשים. Google Photos מציעה גם גישה לגליל המצלמה של המשתמש, שם הוא יכול למצוא את כל התמונות שלו.

משתמשים יכולים להקליד מילות מפתח או להשתמש בחיפוש חזותי על ידי העלאת תמונה של מה שהם מחפשים. לאפליקציית Google Photos יש פונקציית חיפוש תמונות המאפשרת למשתמשים לחפש תמונות ספציפיות באפליקציה על סמך מה שהם רואים בגלריה. משתמשים יכולים להקליד מילות מפתח או להשתמש בחיפוש חזותי על ידי העלאת תמונה של מה שהם מחפשים. תמונות אלו אינן חלק מהסיפור הזה ונבחרו כי חשוב להראות גם אותן, אולם לא משתמע קשר עם

כיצד אוכל להפוך את החיפוש בגלריה?

חיפוש גלריה הוא שיטה לחיפוש תמונות באינטרנט. הוא משמש כדי למצוא תמונות ספציפיות הדומות לזו שאתה מחפש.

חיפוש בגלריה הוא דרך פופולרית מאוד למצוא תמונות באינטרנט. האתרים הפופולריים ביותר המשתמשים בסוג זה של חיפוש הם Google Images ו-Flickr.

חיפוש גלריה מוצא תמונות על ידי התבוננות במטא נתונים שלהן, הכוללים את כותרת התמונה, תיאור, תגיות ומידע אחר על התמונה. ניתן להפוך את חיפוש הגלריה על ידי שימוש במנועי חיפוש של גלריה הפוכה כגון TinEye או חיפוש Google על ידי חיפוש הפוך של תמונות.

איך אתה מוצא את מקור התמונה בטלפון שלך?

מציאת מקור התמונה בטלפון שלך יכולה להיות משימה מייגעת. האינטרנט מלא בתוכן המוגן בזכויות יוצרים, וייתכן שיהיה קשה למצוא את מעלה המקורי. אבל יש כמה כלים שיכולים לעזור לך עם זה.

כלי אחד כזה נקרא חיפוש תמונות הפוך של גוגל. זהו כלי מקוון שיחפש תמונה במספר פלטפורמות ואתרי אינטרנט, וייתן לך את כתובת האתר ומידע אחר על המקום ממנו הגיעה התמונה.

כלי שימושי נוסף הוא TinEye Reverse Image Search Engine בעל פונקציה דומה לחיפוש התמונות ההפוכה של גוגל אך עם תכונות נוספות כמו זיהוי פנים בתמונות, מסנני צבע ומסננים מתקדמים לבהירות, תנאי תאורה או כיוון.

אתה יכול לצלם משהו ולחפש בו?

כן, אתה יכול לצלם משהו ולחפש בו. למעשה, ישנן דרכים רבות למצוא תמונה. דרך אחת היא להעלות את התמונה ל-Google Images או TinEye. דרך נוספת היא להשתמש במנוע חיפוש תמונות הפוך כמו גוגל או Tineye.

 

צרו איתנו קשר

רוצה פיתרון מהיר שעובד לבעיה שלך? תשאיר פרטים עכשיו בטופס כאן למטה ומומחה יצור איתך קשר.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן