דף הבית » מדריך חיפוש תמונות כללי » חיפוש מוצר לפי תמונה: כל מה שחשוב לדעת
חיפוש מוצר לפי תמונה

חיפוש מוצר לפי תמונה: כל מה שחשוב לדעת

רוצה פיתרון מהיר שעובד לבעיה שלך? תשאיר פרטים עכשיו בטופס כאן למטה ומומחה יצור איתך קשר.

חיפוש מוצרים הוא משימה נפוצה מאוד בעולם. אבל חיפוש מוצרים באמצעות תמונות הוא קשה. כולנו יודעים שתמונות אינן ניתנות לחיפוש כמו טקסט וזו הסיבה שיש כל כך הרבה מנועי חיפוש תמונות בחוץ, אבל הם לא עובדים טוב בכלל.

מאמר זה ידון בגישות השונות לחיפוש תמונות וכיצד תוכל להשתמש בהן כדי לפתור את הבעיה שלך.

.מאמר זה יחולק לשני חלקים. החלק הראשון ידון בשימוש במנועי חיפוש תמונות, המשמשים בדרך כלל בעת חיפוש תמונות ברשת. שנית, נדבר על איך לפתור בעיה ספציפית על ידי שימוש במוצרים אמיתיים כדוגמה: איך למצוא שם מוצר ותיאור עם תמונות? החלק הראשון מסביר שיש הרבה מנועי חיפוש תמונות שכבר קיימים וניתן להשתמש בכל אחד מהם. העיקר הוא לא לבחור נכון אלא רק שיהיה לך עובד, ואם אינך יכול להתקין ולהשתמש בו בעצמך, האפשרות הטובה ביותר שלך תהיה לקבל עצה מחבר או מבן משפחה שהשתמש בו. כדי לסכם את השלבים של איתור מוצרים באינטרנט באמצעות מנועי חיפוש תמונות, ראשית עלינו לנתח כלי חיפוש תמונות שונים הזמינים שם. אלו הם: PGP – הפופולרי ביותר הוא PGP , המאפשר לך לחפש תמונות מבלי שתצטרך לדאוג לבעיות פרטיות או אבטחה הקשורות לחיפוש תמונות באינטרנט עם אנשים אחרים. . לאחר שראית כמה מילות מפתח, בחר את התמונה השמאלית העליונה בעמוד ולחץ על הכפתור שאומר ‘חפש תמונות’ כדי לבחור תמונות. הכלי יפרט את כל התמונות הזמינות יחד עם התיאורים, התגים וכל מידע אחר שעשוי לעזור לך לפרש אותן. אם אין שום דבר רשום בחיפוש שלך, זה אומר שעדיין אין להם תמונות מקוונות.

חפש בגוגל לפי תמונה

עבור אל תמונות Google. במחשב שלך, מצא את הקובץ עם התמונה שאיתה תרצה לחפש. לחץ על התמונה. החזק את העכבר לחוץ, גרור את התמונה ולאחר מכן שחרר אותה לתיבת החיפוש.

חיפוש תמונות בגוגל הוא שיטת חיפוש פופולרית מאוד. עם זאת, זה לא תמיד נותן את התוצאות הטובות ביותר. בניסיון לשפר את תוצאותיה, גוגל הציגה לאחרונה תכונה חדשה בשם “חיפוש אנשים”.

דף התוצאות של מנוע החיפוש הוא חלק חשוב מאוד באינטרנט. זה המקום שבו רוב האנשים גולשים ומחפשים מידע.

אבל, זה גם מקום שבו דברים הופכים מוזרים.

בחלק מהאתרים יש תמונות שאינן מוצגות כראוי בדף תוצאות החיפוש, בעוד שאחרים אפילו לא מופיעים כלל.

אם אתה משתמש ב-Google Images כדי לחפש תמונות של המוצר או המותג שלך, אתה עשוי להיות מופתע לראות שהתמונה שלך לא מופיעה בדפי התוצאות המובילים בעת חיפוש לפי תמונה. זה קורה מכיוון שחיפוש תמונות Google אינו מזהה מילות מפתח מסוימות כמילות מפתח. הוא מזהה רק מילות מפתח מבוססות טקסט כמו “אייפון” ו”אנדרואיד”.

המשמעות היא שאם תרצו למצוא תמונה של המוצר או המותג שלכם בגוגל אימג’ס, תצטרכו להוסיף את המילים הללו על מנת שהן יפעלו כמו שצריך בדף תוצאות החיפוש: “אייפון” או “אנדרואיד”.

 

צרו איתנו קשר

רוצה פיתרון מהיר שעובד לבעיה שלך? תשאיר פרטים עכשיו בטופס כאן למטה ומומחה יצור איתך קשר.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן